Jump to content

Edit History

Ask

Ask

Hei Bitteliten

Imponerande førebuingar du har gjort!

I dag las eg dei to første sidene om att,og det er ikkje tvil om at det er ein gjennomtenkt båt du har. Eg håpar restriksjonane blir oppheva, og at de kjem dykk av garde.

Eit år langs norskekysten kan heller ikkje vera ille i ein slik båt, om de ikkje blir lov å segla til andre land.

Når det gjeld solcellepanel, så vil eg anbefala å montera eit panel eller to. Desse vil neppe forsyna båten med all straum du treng, men likevel vera verdt arbeid og pengar.

Eg vil tru at de vil reisa frå båten av og til, og ta nokre dagar i på land. Då vil solcellepanel kunne gjera at kjøleskap, og frysar om du har det, kan stå på lengre utan at du bekymrar deg for om du har straum.

Me har to panel, på til saman 3-4 amp. Det er plenty til å halda vår 260 l kjøleboks kald i vekesvis.

Men som Euklid skreiv, du kan installera utstyr undervegs òg.

Ask

Ask

Ask

Hei Bitteliten

Imponerande førebuingar du har gjort!

I dag las eg dei to første sidene i denne tråden, og det er ikkje tvil om at det er ein gjennomtenkt båt du har. Eg håpar restriksjonane blir oppheva, og at de kjem dykk av garde.

Eit år langs norskekysten kan heller ikkje vera ille i ein slik båt.

Når det gjeld solcellepanel, så vil eg anbefala å montera eit panel eller to. Desse vil neppe forsyna båten med all straum du treng, men likevel vera verdt arbeid og pengar.

Eg vil tru at de vil reisa frå båten av og til, og ta nokre dagar i på land. Då vil solcellepanel kunne gjera at kjøleskap, og frysar om du har det, kan stå på lengre utan at du bekymrar deg for om du har straum.

Me har to panel, på til saman 3-4 amp. Det er plenty til å halda vår 260 l kjøleboks kald i vekesvis.

Men som Euklid skreiv, du kan installera utstyr undervegs òg.

Ask

• Create New...