Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Takk for engasjementet og alle gode råd 😊

dynamo @Komodo  Jeg får se om det finnes noen enkel løsning for å bygge om til serpentiner belte, men jeg vil ikke ha så mye ekstra styr på motoren. Det handler om ikke å gjøre store endringer på noe som funker i dag (sitat langturforum: if it works, do not fix it/if it works do not use it :wink:). Så kanskje @Joerg Beckerkan fylle inn her. Også vil jeg ikke montere dette selv, så må ha en som kan dette godt som kan gjøre det. Motor er backup for lading klarer jeg å få 80-90 amp her så er jeg happy. 

@Ask tusen takk for gode råd. Solpaneler på bimini kan være en mulighet. Men må da finne et sted å stue de når de ikke er i bruk 😊 det store taket på dekkshuset er også en mulighet, men med to utfordringer: skygge fra riggen og et helv.... å trekke kablene. Det fine tretaket  i salongen dere ser på bildet jeg tok er limt fast...  det er betydelig enklere å kable fra akter på båten. 

Bitteliten

Bitteliten

Takk for engasjementet og alle gode råd 😊

dynamo @Komodo. Jeg får se om det finnes noen enkel løsning for å bygge om til serpentiner belte, men jeg vil ikke ha så mye ekstra styr på motoren. Det handler om ikke å gjøre store endringer på noe som funker i dag (sitat langturforum: if it works, do not fix it/if it works do not use it :wink:). Så kanskje @Joerg Beckerkan fylle inn her. Også vil jeg ikke montere dette selv, så må ha en som kan dette godt som kan gjøre det. 

@Ask tusen takk for gode råd. Solpaneler på bimini kan være en mulighet. Men må da finne et sted å stue de når de ikke er i bruk 😊 det store taket på dekkshuset er også en mulighet, men med to utfordringer: skygge fra riggen og et helv.... å trekke kablene. Det fine tretaket  i salongen dere ser på bildet jeg tok er limt fast...  det er betydelig enklere å kable fra akter på båten. 

• Create New...