Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

@Otto R To dynamoer er ikke et alternativ hos meg heller

@KDB Gode råd der ? 150 amp ladere totalt ombord. Tanken er å kjøre varmtvann, watermaker og lading samtidig. Vi har også en brødbakemaskin og vaffeljern ombord ?50-80% load på generator. 2 timer daglig ved døgnseilas. Generatoren er 4 kw. 

@Hulda  ser tillerarmene ok ut i det spesifiserte materialet?

Bitteliten

Bitteliten

@KDB Gode råd der ? 150 amp ladere totalt ombord. Tanken er å kjøre varmtvann, watermaker og lading samtidig. Vi har også en brødbakemadkin og vaffeljern ombord ?50-80% load på generator. 2 timer daglig ved døgnseilas. Generatoren er 4 kw. 

Bitteliten

Bitteliten

@KDB Gode råd der ? 150 amp ladere totalt ombord. Tanken er å kjøre varmtvann, watermaker og lading samtidig 50-80% load på generator. 2 timer daglig ved døgnseilas. Generatoren er 4 kw. 

Bitteliten

Bitteliten

@KDB Gode råd der ? 150 amp ladere totalt ombord. Tanken er å kjøre varmtvann, watermaker og lading samtidig 50-80% load på generator. 2 timer daglig ved døgnseilas. Generatoren er 4 kw. 

Bitteliten

Bitteliten

@KDB Gode råd der ? 150 amp ladere totalt ombord. Tanken er å kjøre varmtvann, watermaker og lading samtidig 50-80% load på generator. 2 timer daglig ved døgnseilas. 

• Create New...