Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Ser nå på pc at dette er smått, ja. Hva er dimensjonen på kabelen som skal på pinnen? Hvis det er 16mm burde vel en slangeklemme gjøre jobben uansett, da pinnen + 16mm kabel  da er nærmere 18mm?

Hvis kabelen du skal ha på pinnen har en mindre dimensjon (f.eks. lik den som er merket gult "UU2" på bildet) ville jeg bare loddet en tilsvarerende kabel, med 5-10 cm lengde, rett på et av loddepunktene over eller under pinnen og satt på en isolert hunnkjønn flatstift i enden. Så en hannkjønn isolert flatstift inn på plusskabelen du skal ha koblet til pinnen.  Men mulig jeg misforstår problemstillingen.

TideRace

TideRace

Ser nå på pc at dette er smått, ja. Hva er dimensjonen på kabelen som skal på pinnen? Hvis det er 16mm burde vel en slangeklemme gjøre jobben uansett, da dette til sammen er nærmere 18mm?

Hvis kabelen du skal ha på pinnen har en mindre dimensjon (f.eks. lik den som er merket gult "UU2" på bildet) ville jeg bare loddet en tilsvarerende kabel, med 5-10 cm lengde, rett på et av loddepunktene og satt på en isolert hunnkjønn flatstift i enden. Så en hannkjønn isolert flatstift inn på plusskabelen du skal ha koblet til pinnen.  Men mulig jeg misforstår problemstillingen.

• Create New...