Jump to content

Edit History

TideRace

TideRace

Bitteliten skrev for 1 time siden:

da må nok Hamar ringe med 100 mill  :wink: ....  Men skjer det så skal ikke jeg være så kjip og sta at avreisedato ikke kan skyves litt på.... 

For den summen hadde det vært lov å innta en litt pragmatisk holdning til avreisedato. For eksempel kunne i stedet hjemreisedatoen forskyves noen år i den andre enden ?.

Og grattis med ny gennaker. Til og med jeg har brukt gennaker'n opptil flere ganger i sommer. I følge regnskapet til Hulda faktisk flere ganger enn han har brukt sin siden 2004 .. ?..

TideRace

TideRace

Bitteliten skrev for 1 time siden:

da må nok Hamar ringe med 100 mill  :wink: ....  Men skjer det så skal ikke jeg være så kjip og sta at avreisedato ikke kan skyves litt på.... 

For den summen hadde det vært lov å innta en litt pragmatisk holdning til avreisedato. For eksempel kunne i stedet hjemreisedatoen forskyves noen ti-år i den andre enden ?.

Og grattis med ny gennaker. Til og med jeg har brukt gennaker'n opptil flere ganger i sommer. I følge regnskapet til Hulda faktisk flere ganger enn han har brukt sin siden 2004 .. ?..

TideRace

TideRace

Bitteliten skrev 1 time siden:

For den summen hadde det vært lov å innta en litt pragmatisk holdning til avreisedato. For eksempel kunne i stedet hjemreisedatoen forskyves noen ti-år i den andre enden ?.

Og grattis med ny gennaker. Til og med jeg har brukt gennaker'n opptil flere ganger i sommer. I følge regnskapet til Hulda faktisk flere ganger enn han har brukt sin til sammen ?.

• Create New...