Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Så var det min tur til å gå på grunn. Noen sier det var på tide ?, men når vi først gikk på så var det heeelt udramatisk. Det er for grunt på lavvann i havna i Nordfjoreid til at vi kommer ut. Til glede for 4 «gubber» på kaia gikk vi på først da i mudderet vi gikk bakka ut på spring. Til deres skuffelse kom vi ganske enkelt løs igjen. Snudde båten og gikk ut litt nærmere brygga, og gikk på igjen ? kom enkelt løs og la til kai igjen. 

Så da venter vi på høyvann her.?

C4565E10-0706-47AC-A2A2-F4195A2306C7.png

Bitteliten

Bitteliten

Så var det min tur til å gå på. Noen sier det var på tide ?, men når vi først gikk på så var det heeelt udramatisk. Det er for grunt på lavvann i havna i Nordfjoreid til at vi kommer ut. Til glede for 4 «gubber» på kaia gikk vi på først da vi gikk bakka ut på spring. Til deres skuffelse kom vi ganske enkelt løs igjen. Snudde båten og gikk ut litt nærmere brygga, og gikk på igjen ? kom enkelt løs og la til kai igjen. 

Bitteliten

Bitteliten

Så var det min tur til å gå på. Noen sier det var på tide ?, men når vi først gikk på så var det heeelt udramatisk. Det er for grunt på lavvann i havna i Nordfjoreid til at vi kommer ut. Til glede for 4 «gubber» på kaia gikk vi på først da vi gikk bakka ut på spring. Til ders skuffelse kom vi ganske enkelt løs igjen. Snudde båten og gikk litt nærmere brygga, og gikk på igjen ? kom enkelt løs og la til kai igjen. 

• Create New...