Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

@Hulda Fin den også - men jeg tenker i heelt andre baner. Ser mer mot det som lages i Finland :yesnod: :cool: 

Så om den rette kjøperen dukker opp og lurer på "Northern Regina"så kan det være jeg sier "everything is for sale if the price is right". Selvom det ikke gjøres med lett hjerte @Komodo

Bitteliten

Bitteliten

@Hulda Fin den også - men jeg tenker i heelt andre baner. Ser mer mot det som lages i Finland :yesnod: :cool: 

Så om den rette kjøperen dukker opp og lurer på "Northern Regina"så kan det være jeg sier "everything is for sale if the price is right" 

Bitteliten

Bitteliten

Så om den rette kjøperen dukker opp så kan det være jeg sier "everything is for sale if the price is right" 

Bitteliten

Bitteliten

@Hulda Fin den også - men jeg tenker i heelt andre baner. Ser mer mot det som lages av snacks i Finland :yesnod: :cool: 

Så om den rette kjøperen dukker opp så kan det være jeg sier "everything is for sale if the price is right" 

Bitteliten

Bitteliten

@Hulda Fin den også - men jeg tenker i heelt andre baner. Ser mer mot det som lages av snacks i Finland :yesnod: :cool:

• Create New...