Jump to content

Edit History

Bitteliten

Bitteliten

Det er fint å avslutte tråden om båtprosessen på en ordentlig måte nå som båten har vært gjennom en total refit. Kanskje noen andre kan lære av prosessen vår. 


At det har tatt så lang tid skyldes en serie bevisste valg som ligger langt utenfor dette forumets formål å skrive om. Og Covid som stengte noen dører og åpnet mange nye. 


Kostnadsmessig så endte jeg opp med godt under halvparten av hva en HR43/44  eller Najad 460 hadde kostet ny i dag som var de to aktuelle alternativene. 

 

Fra min side avsluttes tråden nå. Takk for følget og alle råd og betraktninger på veien ?


Drar du selv på tur så ses vi kanskje i Australia i 2025/2026 ☀️?

Bitteliten

Bitteliten

Det er fint å avslutte tråden om båtprosessen på en ordentlig måte nå som båten har vært gjennom en total refit. Kanskje noen andre kan lære av prosessen vår. 


At det har tatt så lang tid skyldes en serie bevisste valg som ligger langt utenfor dette forumets formål å skrive om. Og Covid som stengte noen dører og åpnet mange nye. 


Kostnadsmessig så endte jeg opp med godt under halvparten av hva en HR43/44  eller Najad 460 hadde kostet ny i dag som var de to aktuelle alternativene. 

 

Fra min side avsluttes tråden nå. Takk for følget ?
 

Drar du selv på tur så ses vi kanskje i Australia i 2025/2026 ☀️?

Bitteliten

Bitteliten

Det er fint å avslutte tråden om båtprosessen på en ordentlig måte nå som båten har vært gjennom en total refit. Kanskje noen andre kan lære av prosessen vår. 


At det har tatt så lang tid skyldes en serie bevisste valg som ligger langt utenfor dette forumets formål å skrive om.


Kostnadsmessig så endte jeg opp med godt under halvparten av hva en HR43/44  eller Najad 460 hadde kostet ny i dag som var de to aktuelle alternativene. 

 

Fra min side avsluttes tråden nå. Takk for følget ?
 

Drar du selv på tur så ses vi kanskje i Australia i 2025/2026 ☀️?

Bitteliten

Bitteliten

Jeg har tenkt det var fint å avslutte tråden om båtprosessen på en ordentlig måte nå som båten har vært gjennom en total refit. Kanskje noen andre kan lære av prosessen vår. 


At det har tatt så lang tid skyldes en serie bevisste valg som ligger langt utenfor dette forumets formål å skrive om.


Kostnadsmessig så endte jeg opp med godt under halvparten av hva en HR43/44  eller Najad 460 hadde kostet ny i dag som var de to aktuelle alternativene. 

 

Fra min side avsluttes tråden nå. Takk for følget ?
 

Drar du selv på tur så ses vi kanskje i Australia i 2025/2026 ☀️?

Bitteliten

Bitteliten

Jeg har tenkt det var fint å avslutte tråden om båtprosessen på en ordentlig måte nå som båten har vært gjennom en total refit. Kanskje noen andre kan lære av prosessen vår. 


At det har tatt så lang tid skyldes en serie bevisste valg som ligger langt utenfor dette forumets formål å skrive om.


Kostnadsmessig så endte jeg opp med godt under halvparten av hva en HR43/44  eller Najad 460 hadde kostet ny i dag som var de to aktuelle alternativene. 

 

Fra min side avsluttes tråden nå. Takk for følget ?

Bitteliten

Bitteliten

Jeg har tenkt det var fint å avslutte tråden om båtprosessen på en ordentlig måte nå som båten har vært gjennom en total refit. Kanskje noen andre kan lære av prosessen vår. 


At det har tatt så lang tid skyldes en serie bevisste valg som ligger langt utenfor dette forumets formål å skrive om.

 

Fra min side avsluttes tråden nå. Takk for følget ?

Bitteliten

Bitteliten

Jeg har tenkt det var fint å avslutte tråden om båtprosessen på en ordentlig måte nå som båten har vært gjennom en total refit. Kanskje noen andre kan lære av prosessen vår. 


At det har tatt så lang tid skyldes en serie bevisste valg som ligger langt utenfor dette forumets formål. 

 

Fra min side avsluttes tråden nå. Takk for følget ?



×
×
  • Create New...