Medusa Startet 25.November.2010 Del på Facebook Startet 25.November.2010 Noen som vet av kryssreferanse-liste på startmotorer på nettet? Har en EFEL starter type 22202, men ønsker en tilsvarende Bosch.. Sitér dette innlegget Link to post
snod Svart 25.November.2010 Del på Facebook Svart 25.November.2010 Ingen bra som jeg vet om ihvertfall. http://www.teilesuche24.de/ er det nærmeste jeg har kommt. Hjelper neppe deg nå da den ikke finner noen ting på ditt delenummer... Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 25.November.2010 Del på Facebook Svart 25.November.2010 Aldri hørt om startmotor av fabrikat Efel, kan det være snakk om en dynastartunit? Sitér dette innlegget Link to post
Medusa Svart 26.November.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.November.2010 Joda, TMe, EFEL produserer "vanlige" startmotorer også. I mitt tilfelle står den i en 6-sylindret Mercedes med 6 liters volum, merkelig nok. Jeg trodde faktisk at Mercedes holdt seg til Bosch. Årsaken til at jeg ønsker å gå over fra EFEL til Bosch er at jeg får Bosch meget billig på Ebay, men da jeg er usikker på årsmodell på min motor så må jeg være sikker på at jeg velger riktig type starter. Så igjen, om noen vet av kryssreferanse-lister på startmotorer på nettet så vil jeg gjerne høre fra dere! Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 26.November.2010 Del på Facebook Svart 26.November.2010 Fredrikstad vikleverksted kan det meste, men det er jo et stykke unna Tromsø... Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.