Kodvaag Startet 27.November.2010 Link til dette innlegget Startet 27.November.2010 Kanskje jeg skulle ta båtførerprøven før neste sommer? Regner på båtforsikring, og ser at man sparer noen hundrelapper i året. Det kan nok også være en og annen ting jeg kan ha godt av å lære... Noen som har tatt prøven online? Hvor, og hvor mye koster det? Tar det lang tid å gjennomføre? Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
littmild Svart 27.November.2010 Link til dette innlegget Svart 27.November.2010 Prøven blir administrert av Norsk Test AS, og må taes hos et testsenter tilknyttet dem, da jeg tok den i våres kostet dette 450,- ca. (Tatt ved voksenopplæringen i kragerø) Du kan betale for kurs online, eller betale for kvelds/helgekurs, men hvis du har litt grunnkunnskap, og/eller interesse klarer du deg fint med å låne eller kjøpe(4-500 kr) boken "Veien til båtførerprøven" for så å melde deg opp til prøven. Her finner du ditt nærmeste testsenter: http://www.norsktest.no/bfp/testsenterliste/ Sitér dette innlegget - Anders Hanche Aasmundsen. CEVNI (2017) - D5L (2012) - SRC (2012) - ICC (2010) Medlem: Leisure Owners Association Link to post
Penny Svart 28.November.2010 Link til dette innlegget Svart 28.November.2010 Eksamensgebyret er nå 525 kr. Jeg ser du bor i Kristiansand. Da er vi to (hvertfall til jeg flytter ca 20. desember), og jeg er autorisert sensor. Hvis du klarer å bli eksamensklar gjennom f.eks. nettkurs eller å lese selv før jeg flytter kan jeg komme hjem til deg for å arrangere eksamen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.