Bistas Startet 29.November.2010 Link til dette innlegget Startet 29.November.2010 Er det noen som har tips til hvordan man fester fendere når rekke støtter er tatt ned for vinteren. Seil båten min (bavaria 33) ligger ute og når det er endel bevegelse i båten pga vind etc så har 3 fenderetau røket der tauet går over rekka i og inn på båten. Er det noen som har ett tips til hva man kan legge under slik at tauet ikke blir slitt av pga kontaktet mellom rekka og fender tau. Desverre er det ikke hull i denne lista slik at jeg kunne feste tauet i denne (var dette i forrige båten jeg hadde, Comfortina 32) Sitér dette innlegget Link to post
RSL Svart 29.November.2010 Link til dette innlegget Svart 29.November.2010 Om du har satt noe annet ned i hullene til rekkestøttene, kan du vel knyte rundt det du har puttet nedi der. (presenningsstativføtter e.l.) Om du ikke har puttet noe oppi de hullene, kan du jo spikke til noe i tre som passer. Om dette ikke går, kan du jo ofre litt hageslange rundt fendretauene. RSL Sitér dette innlegget NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening Link to post
jensemann2 Svart 29.November.2010 Link til dette innlegget Svart 29.November.2010 Fest de i brygga Sitér dette innlegget Link to post
SamH Svart 29.November.2010 Link til dette innlegget Svart 29.November.2010 Tre en bit hageslange el. over fendertampene. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.