enrico Startet 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2004 Jeg leter etter en bruks båt og ikke bo båt i str. 24-30 fot skal frakte folk og diverse matriell og ha stor uteplass trenger hverken køyer eller bysse men må være lukket. bør gjøre en 14-15 knop og tåle litt juling ,da den skal brukes åpne farvann i nordland hvilket fabrikat skal jeg lete etter, alle lager jo bare "prydbåter" fortiden ? Sitér dette innlegget Link to post
fs Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Helt enig med deg, det lages for mange "hvit-pute-båter". Du kan imidlertid prøve Tobias, http://www.tobias.no/ eller Mørejet 30 dersom du trenger mer fart. Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Hva med Targa? Det virker som solide og praktiske bruksbåter med bra fartspotensiale. Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Forslag: - kjenner jo ikke "smertegrensen" din, når det gjelder kronasje.... Minor 800 Camper I Sverige: http://www2.blocket.se/view/3429173.htm?ca...&l=0&c=1&city=0 Eller....... http://www2.blocket.se/view/3229052.htm?ca...&l=0&c=1&city=9 Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Brutus Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Kalnes båt har noen finske fra TG, som er tilsvarende Targa og Minor i størrelse 20-23 fot. TG Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Hva med Targa? Det virker som solide og praktiske bruksbåter med bra fartspotensiale. Og desverre bra priser.. Skal jeg konvertere til motorbåt, drømmer jeg om en sånn. Alternativt en NORD STAR PATROL. Reine LR Defenderen.... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Sebaldus Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Tobias har en 25 foter med walkaround styrehus. Denne er skikkelig solid og usnobbete. Skulle jeg hatt den typen båt og hatt god råd hadde det blitt noe sånt! Sitér dette innlegget Link to post
Brutus Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Anytec hadde vært sorten. Men så var det dette med penger igjen da..... Sitér dette innlegget Link to post
Amorosa Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 bør gjøre en 14-15 knop og tåle litt juling ,da den skal brukes åpne farvann i nordland :eek:Har du tenkt til å flytte Sitér dette innlegget Link to post
Anders Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Og desverre bra priser.. Skal jeg konvertere til motorbåt, drømmer jeg om en sånn. Alternativt en NORD STAR PATROL. Reine LR Defenderen.... Suzuki Ja Suzuki, er enig i at prisene er litt i drøyeste laget.. Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Og ved å gå inn her så vil dere kunne finne Askeladden 805 Commuter. En virkelig "sneisen" lukket båt, med en sikkert like "sneisen" pris. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 5.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2004 Og ved å gå inn her så vil dere kunne finne Askeladden 805 Commuter. En virkelig "sneisen" lukket båt, med en sikkert like "sneisen" pris.Jaahhh...Sukk!! Men så var det "kronasjen" da Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
enrico Svart 6.Oktober.2004 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2004 neida jeg skal ikke flytte amorøsa, jeg skal beholde skilsøen sørpå men trenger et frakt og transportmiddel nordpå hvor fruen kommer fra. det er ca 2 timers tur med sjark i åpent farvann til det ytterste fraflyttede fiskevær hvor vi holder hus deler av våren og sommeren. trelast og annen moro må vi drasse med utover jeg må ha mere fart en 6 knop og orker ikke mere rulling i sjarken til svoger flere av tipsene skal jeg se på særlig tobias tror jeg , targa er vel uoverkommelig mht til pris tar fortsatt imot tips på mindre kjente produsenter om det finnes noen vet at det bygges mye rart på vestlandet av båter til frakt og oppdrett ol som tåler mye og ser fæle ut men funker bra allikvel. Sitér dette innlegget Link to post
sirius Svart 6.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2004 Om du er ute etter en god bruksbåt så bør du sjekke hos Westplast her på møre, han bygger etter ønske alt fra skyssbåter til båter for kystverket etc. Westplast.no mvh Sirius Sitér dette innlegget Akkeladden 475 Fighter / Yamaha 55 Link to post
Brutus Svart 6.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2004 Og ved å gå inn her så vil dere kunne finne Askeladden 805 Commuter. En virkelig "sneisen" lukket båt, med en sikkert like "sneisen" pris. Håper de har klart å beholde Askeladden sine kvaliteter i skrog her, for denne båten er produsert i Polen og designet av en slovener, så det er en skikkelig "Østblokk-båt". Men i dag trenger vel ikke det bety noe negativt i forhold til kvalitet, men det må ha en positiv innvirkning på prisen... Men den er "sneisen"... Sitér dette innlegget Link to post
jada Svart 6.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2004 .........en skikkelig "Østblokk-båt". Men i dag trenger vel ikke det bety noe negativt i forhold til kvalitet,........ Nei kanskje det ikke er negativt, men jeg blir nå litt skeptisk likevel Men båten ser jo veldig flott ut, men jeg tror nok prisen er ganske stiv. Jeg mener jeg så denne båten og prisen på messa i Arendal, uten at jeg husker noen eksakte tall nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.