torsting Startet 1.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Desember.2010 Jeg har en Volvo Penta d1-30 i seilbåten min, og ønsker meg et varmeregister så jeg kan utnytte varmen fra motoren (når den går) til å varme opp i salongen. Er det noen som har noe slikt, eller kan hjelpe meg med tips om hvor jeg kan finne ut mer om det? med mange slags hilsener.. :) Sitér dette innlegget Link to post
terron Svart 1.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2010 De fleste båtutstyrsbutikker har flere defrostere i salg, ellers kan jo følgende link gi en liten oversikt over alternativer;' http://www.termomarin.no/aspx/produkter.aspx?l=2&t=30&g0=6&g1=6&g2=18&visavdeling=21&g0txt=&g1txt=Varme&g2txt=%20Defroster Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 1.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Desember.2010 Eg har og planer om dette. Da legger eg inn dette på kjølevannssløyfa som varmer opp varmtvatnet. Tenker og bruke ein Kalori Silencio 2. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.