Brumm Startet 2.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 2.Desember.2010 Sitter her på Østlandet og fryser og tenker. Hva med å tilbringe vinteren i et litt varmere strøk? Hva med å kjøpe en billig seilbåt (rundt 30 ft pluss) i Portugal eller Spania og overvintre der? Og så selge den på vårparten. Eller kanskje det går an å leie en båt. Noen som vet hva en slik tanke vil koste å sette ut i livet? Jeg tenker meg et sted ikke langt fra Norge, f eks Portugals vestkyst eller Spanias solkyst. Men hva koster det å ligge i en havn noen måneder i disse stedene? Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 2.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2010 Kan nok garantere at det vil bli billigere å satse på leie av en leilighet. Marinapriser i vestlige Middelhav kan i noen tilfeller skremme vannet av selv en fra "verdens rikeste land". Sitér dette innlegget Link to post
Brumm Svart 2.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2010 Å bo i leilighet blir ikke det samme livet nei. Tenker meg et liv i en båt i en havn. Ingen som har litt konkrete priser eller linker til marinaer el lign? Sitér dette innlegget Link to post
arntans Svart 2.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Desember.2010 Jeg ligger nå i Puerto Deportivo Marina Internacional de Torrevieja,i nærheten av Alicante iSpania. Pris for en plass med lysåpning 10m x 3,75m er oppgitt til 1300€ for 6 mnd. I tillegg kommer ca. 2€=/dag i strøm. Vann kommer også i tillegg. Kan søkes på nett under samme navn. arntans Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.