ukjent Startet 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Desember.2010 hei! vurderer å kjøpe ein volvo penta 2003T 1992 mod. dette er som eg har forstått ein god motor? hoved spørsmålet er då. kor mykje vil det koste meg å få taki gear til denne motoren? brukt. kva pris klasse? motoren skal han ha 20 000 kr for. er dette ein grei pris, uten gear? Håper at nokon gan hjelpe meg litt :) elles, ha ein fin dag:) Sitér dette innlegget Link to post
hermod Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 Har samme motor i min båt. Veldig bra motor som har fungert uten problemer i 10 år. Den har lavt dieselforbruk. Riktignok kan den være noe tungstartet når den er kaldt. Synes prisen er noe høy hensyn tatt til at den ikke har gear, Sitér dette innlegget Link to post
adeneo Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 Girkasser til VP 2003T bør koste alt fra 5-15 båtlapper, alt etter stand, og den kassen som kom orginalt til 2003 motoren var MS2B, men det er flere andre kasser som passer på motoren! Det står en 2003 uten T men med MS2B til salgs her til 28 000,- Sitér dette innlegget Link to post
Fairline 36 Turbo Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 Hei. Vet om en 2003 T motor i meget bra stand komplett med hydraulisk gir med slureventil. Motoren er tatt ut av båt og sndblåst og lakket opp igjen. ca 30 000,- Med propellannlegg. Sitér dette innlegget Link to post
ukjent Svart 4.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 Takk for svar! Fairline, kan du fortelle meir om den motoren? kor ligger det annonse ute på nettet? kor den befinner seg i lande. bur i sogn og fjordanne. Sitér dette innlegget Link to post
ukjent Svart 4.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 eg har også sett litt på ein perkins motor. denne får eg med gear. denne har våre ferskvanskjølt. kjølesløyfe. slik eksosen på min båt er no, så går jo kjølevatnet ut gjennom eksos. korleis blir det om eg ikkje kjøler eksosen ? har kjøyrt motoren gjennom ferskvatten, og registrerte stor varme gang i eksos røyr. (sånn stål røyr.. masse ringer :P) dette føler eg kan vere skumelt.. Sitér dette innlegget Link to post
Fairline 36 Turbo Svart 4.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Desember.2010 Hei. Motoren befinner seg i Porsgrunn og ble kjøpt for å monterei 21 forsnekke , men det går ikk å få tilpasset så den passer inn i båten så han må selge den igjen. Motoren kan sendes med transportsentralen for ca 1500,- Sitér dette innlegget Link to post
ukjent Svart 5.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 okei. tusen takk. har du noke kontakt informasjon? Sitér dette innlegget Link to post
ukjent Svart 5.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Desember.2010 kva har de å sei om perkins 3.152 ? er denne grei? veit at motoren har mangen gang timer bak seg. den bruker ingen olje etter som kva eg har fått opplyst av selgar. 8000 kr skal han ha for denne motoren. (mangler starter, og dynamo. dette vart stjelt då motoren vart tatt ut av båt.) behjelpelig med å starte opp motor veld eventuell henting... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.