Bonita I Startet 5.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Desember.2010 Tilkoblingen til den eksterne temperaturføleren har falt av på en kjommi sin Eberspächer D5L. Resultatet er selvsagt at varmeren bare durer i vei på fullt, og ikke lar seg regulere ned. Har prøvd å lese koblingskjemaene som ligger på nettet, men finner ikke helt ut av disse da det ser ut som ledningsfargene ikke er helt like. Ledningene på denne temperaturføleren er brun og hvit - og det STORE spørsmålet er altså hvor disse skal tilkobles.... ??? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Bonita I Svart 6.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2010 Løfter denne litt - ingen som vet ? Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
Fjellbonden Svart 6.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2010 Jeg mener den skal kobles imellom en leder fra display/regulator og varmer, men jeg husker ikke fargene. Lettere med koblingsskjema, men det ligger i båten. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2010 koblingsskjema ligger langt bak på denne http://www.isotherm.se/pdf/D1L_D5L.pdf av en eller annen grunn finner jeg ikke den repair manual jeg printet i fjor på nettet lenger. min ligger i båten. sorry Sitér dette innlegget Link to post
Fjellbonden Svart 6.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2010 Etter koblingsskjema i linken fra Bitteliten ser det ut som at den skal kobles til grå og brun/hvit som kommer fra regulator. disse lederene fra varmer skal blendes. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 6.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Desember.2010 Ah - her fant jeg jammen reparasjonshåndboken også Jeg har min ombord - bruker den rett som det er http://www.termomarin.no/pdf/eber/Airtronic_D5_FeilsokRep_SV_10_2005.pdf Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.