ukjent Startet 5.Desember.2010 Del på Facebook Startet 5.Desember.2010 hei! vurderer å kjøpe ein perkins 3.152. 3 sylindra motor som har gått nokre tikmer. bruker ikkje olje, og starter lett. i følge eigar. er det nokon som kan fortelle litt om denne motoren? eigaren viste ingenting om årstall. veit dykk? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 5.Desember.2010 Del på Facebook Svart 5.Desember.2010 Du må endre emnetittel slik at den bekriver spørsmål/problem, ellers vil tråden bli stengt. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Viksund Bravo Svart 5.Desember.2010 Del på Facebook Svart 5.Desember.2010 Hvis det er samme som min AD3.152 på 47hk, (1969 mod) som står i traktoren, sier jeg bare løp og kjøp. Noe så lettstartet og driftsikkert skal du se lenge etter, iallefall når det står i traktor. Om den har stått i månedsvis starter den med ett. Om det er kuldegrader gløder jeg litt først, og starter lett da også. Og så er det billige deler på "økonomi-deler". Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
TMe Svart 5.Desember.2010 Del på Facebook Svart 5.Desember.2010 Typisk solid og driftssikker motor. Stort sylindervolum (152 kubikktommer), lavt turtall, noen og tredve hester. Finnes i mange traktorer så som MF135 m.fl. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.Desember.2010 Del på Facebook Svart 5.Desember.2010 En legendarisk motor! også brukt i traktoren volvo 430 Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
MB Keila Svart 6.Desember.2010 Del på Facebook Svart 6.Desember.2010 eigaren viste ingenting om årstall. veit dykk? Sjekk Økonomideler. Sitér dette innlegget Link to post
ukjent Svart 6.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Desember.2010 tusen takk for svar =) føler meg litt meir sikker no. viet at perkins skal vere gode motorer. er bare litt nervøs med tanken på alderen. denne motoren bruker vell heller ikkje mykje disel i timen, reknar eg med? Sitér dette innlegget Link to post
JanS/EIR Svart 6.Desember.2010 Del på Facebook Svart 6.Desember.2010 Har en Perkins i traktoren min, over 50 år gammel nå. Starter lett og går og går.......fantastisk sliter!! mvh JanS/EIR Sitér dette innlegget Old fishermen never die - they only smell that way! Link to post
ukjent Svart 7.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2010 noken som kjenner til korleis denne motoren er i båt? har på ein måte forstått det litt slik at denne motoren ikkje er å finne i så mangen båter? stemmer det? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.