Bjørkski Startet 6.Desember.2010 Del på Facebook Startet 6.Desember.2010 Hei Som det er kjent for de fleste som seiler off-shore regatta kreves det senior første hjelp kurs for minst et bestningmedlem. Jeg har ikke funnet noen som holder dette kurs i år. Vet dere om en seli/båt forening som holder kurs vil jeg gjerne melde meg på (hvis det ikke er FOR langt vekk).. Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 6.Desember.2010 Del på Facebook Svart 6.Desember.2010 Hei! Regner med du finner den infoen du trenger her: http://www.seiling.no/UtdanningogKurs/Sikkerhetskurs/Sider/default.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 7.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2010 Bergen båtskole vil sette opp førstehjelpkurs, hvis de får min. 10 deltager. Så ta kontakt med Thorvald i Bergen båtskole, www.bergen-båtskole.no, hvis dere ønsker å delta. Der er en liten handfull som har meldt sin interesse til nå.. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 16.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Desember.2010 Er der ingen andre som er interessert eller trenger førstehjelpkurs?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.