ray Startet 10.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2010 Hei Skal agårde i morgen å begynne monteringen av webasto 3900 i vår P35. Er det noen forslag på hvor man bør sette dysene. jeg har tenkt 1 i hver kabin. 2 i salongen/styrhus og 1 ute på akterdekk. Har 2 muligheter i salongen og det er 2 stk i front på SB sofa eller 2 i huset til fører plassen. Litt betenkt på å sette de i fremkant på sofa da denne er trekkt med stoff og krever litt ekstra jobb for att det skal se ut som om det er folk som har gjort jobben Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Marida Svart 10.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 Sørg for å få dyse på dass. Der er det kaldt om natta. Sløyf den ute, der kan du bruke annen varmekilde. Jeg bruker POD Sitér dette innlegget Link to post
ray Svart 10.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 Dyse på dass ja det har jeg ikke tenkt på, hvor er det lettest å gå med slangen da, under gulvet i pentr eller er det noen annen smart veg å legge den. Takker for tipset Marida Sitér dette innlegget Prosjekt Princess 35 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.