tomzern Startet 10.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2010 Legger ved en link til mitt facebook-album hvor jeg legger ut bilder av båten min, en 1981-mod Draco 1700TL som jeg håper å få pusset opp og gjort hel og fin igjen:) Skriver en liten snutt under en del av bildene, så er det bare å kommentere under bildene om dere har innspill:D Tips, triks og generelle kommentarer mottas med stor takk både her, og i fotoalbumet:) Om det finnes noen Draco/Mercruiser-guruer her så legg meg gjerne til på facebook, for denne båten/motoren er helt ny for meg:)Greit å ha noen å spørre! Oppussing av Draco 1700TL Dere må være pålogget på facebook for å se bildene;) Sier seg vel selv igrunn, hehe Mvh Tom-Anders Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Fjordland Svart 10.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 Har ikkje facebook Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 10.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 På tide å skaffe seg det da Neida, men syns det er så uhyre enkelt og greit å laste opp på facebook i forhold til på forumer etc. Koster da ingenting å lage seg en facebook-konto for de som ikke har en, man trenger ikke å legge ut masse info og bilder av seg selv der heller, så her er det bare å henge seg på bølgen:P Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Fjordland Svart 10.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 Nå har det gått prinsipp i facebook saken for meg. Så eg kan nok ikkje få meg konto nå.. sjøl om sko fått aldri så lyst på:) Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 10.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 haha, at ikke folk har gitt etter for prinsippene sine angående facebook enda altså! Menmen, gjør som du vil:P Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
adeneo Svart 10.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 ...men syns det er så uhyre enkelt og greit å laste opp på facebook i forhold til på forumer etc. Mange som ikke liker Facebook, meg inkludert! Kan du ikke bare linke til de her siden du har valgt å kalle tråden Bilder fra mitt Draco........... Og skrive litt om hva du driver med, så blir det en liten prosjekttråd Dette tok meg ett minutt! Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 10.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 Ikke veit jeg hvordan du gjorde det der, men du er jo mastermind på det meste adeneo, så er ikke overrasket;) De ble litt små da, men...Joda får vel se om jeg får gjort det isteden da, hvis ingen her liker facebook?! Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
adeneo Svart 10.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 Jeg brukte Firefox, og inne på FB siden din kan du høyreklikke, klikke på "vis informasjon" og deretter på media, så kommer alle media filer opp. Alle bildene dine lå på rekke og rad, så det var bare å merke alle sammen og klippe og lime de inn her. Eller så kan du åpne hvert bilde så de blir større og høyreklikke på bildet og kopiere bildeadressen hit. Bare ikke flytt bildene på FB senere, da forsvinner de her også! Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 10.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 10.Desember.2010 (redigert) Bare ikke flytt bildene på FB senere, da forsvinner de her også! Det er derfor det er fint å laste dem opp her, mange tråder som er blitt litt rare etterhvert som lenkene ikke virker. Ønsker å legge til at jeg har facebook men synes terskelen blir for høy for meg om jeg må logge på facebook for å følge en tråd her, mine blider på facebook er ikke tilgjengelig for andre enn mine venner på facebook, så må en kansje bli venner for å se bildene å ... Redigert 10.Desember.2010 av free (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
andk Svart 12.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2010 artig prosjekt:) smell ut bilder:) artig for oss å se;) Sitér dette innlegget Link to post
tomzern Svart 14.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.Desember.2010 =) Skal se om jeg får startet en egen litt mer utfyllende prosjekttråd etterhvert jeg:) Dette var tydeligvis ingen god idè Angående prosjektet så blir det nok ganske omfattende om jeg kjenner meg selv rett, så skal prøve å oppdatere litt etterhvert:) Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
tomzern Svart 21.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Desember.2010 Jess, da har jeg somlet meg til å begynne på den gamle prosjekttråden igjen! Fant ut at det var en mye bedre løsning;) Prosjekttråd! Så da kan de som har lyst følge med der isteden! Moderator kan kanskje få slettet denne tråden? Mvh Tomzern Sitér dette innlegget Oppussing av min Draco 1700TL Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.