superhenning Startet 12.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 12.Desember.2010 Hei. Jeg har da overhalt forgasserene på min 1983 Mercury 50 4syl. Da jeg skulle skru inn den ene skruen på bensinpumpe huset merket jeg at gjengene var ødelagt. Noen som har en anelse om gjengetypen på disse skruene? For da kan jeg bare skaffe enn litt lengre skrue Siden hullet er en del lengre enn skruen. Legger ved et bilde der skruen er markert med en rød ring. Mvh Henning Sitér dette innlegget Link to post
superhenning Svart 12.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2010 (redigert) Sånn. Var litt vanskelig det...:) Del nr.30 helt til venstre forresten. Redigert 12.Desember.2010 av superhenning (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 12.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2010 Kontakt Ravns garage i båstad, så kan de hjelpe dg her tenkter jeg Tar jeg ikke feil så er det tommer og ikke mm på disse skruene Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
andersb Svart 12.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Desember.2010 er jo bare å ta frem gjengemålern din det, og skyvelær. og ja, er nok tommer, trolig UNF Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Spørr rundt om du kan få tak i brukt original del. Har du sjekket gjengen nøye? Når en stålskrue i aluminium ødelegger gjengen sin, er det oftest aluminiumen som taper. ~Henning Sitér dette innlegget Link to post
superhenning Svart 18.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Desember.2010 Fikk en litt lengre skrue fra Ravns garasje + litt ekstra ting og tang så nå tenker jeg den går som en drøm til våren:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.