Erik Startet 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Desember.2010 Har fast plass til båten på ett sted som er veldig dårlig beskyttet ved sterk vind fra øst (som heldigvis er relativt sjelden her på våre kanter). Men til Helga er det meldt fare for østlig kuling Er det noen som har båten sin på land for vinteren og har lyst å låne vekk ledig bås/plass noen dager nå i helga? Primært i Stavanger/Hundvåg området. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Lazyjack Svart 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 (redigert) Men til Helga er det meldt fare for østlig kuling Ikke bland Helga inn i dette Redigert 15.Desember.2010 av Lazyjack (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Hvor ligger du henne ? En forholdsvis liten Nidelv 24 får du nok plass til på de fleste gjestebryggene eller servicebryggene i båtforeningene rundt om for noen dager uten problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 15.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Ligger på klasaskjæret, hundvåg til vanlig. Båten er seilbåt, 31 Fot, Ca 3 m bred. Har tenkt litt på å legge meg i gjestehavn ja. Ser på nettet at Lundsvågen har gjestebrygge til 100,- døgnet, så drar ut dit i kveld og kikker. Andre forslag på greie gjestehavner/brygger å ligge på som er skjermet for østavær i passe avstand ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Erik Svart 15.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Nidelv 24 får du nok plass til på de fleste gjestebryggene Har oppdatert profil. Har byttet Nidelven med seilbåt Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Seilaren Svart 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Du har for stor båt til at jeg kan hjelpe. Her har du et alternativ. Men det koster jo.. http://www.stavangerseilforening.no/index.cfm?id=242479 Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
skippy Svart 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Langøy Lindøy Usken så ta ferjå hjem t byn. Sitér dette innlegget Link to post
Fantino Svart 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Stavanger Motorbåtforening/Hillevågsvatnet, utenfor brua. Ta en prat med de så blir det gjerne ikke noen avgift heller. Sitér dette innlegget Link to post
Bjørkski Svart 16.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2010 Jeg vet at der en plass til leie i Hinna Park. Telefon nr er oppslått på plakat ved bryggen. Plassen skal være stor nok, da der tidligere lå en Bavaria 32. Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 16.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2010 Plassen min i Lundsvågen er pr dato uten båt. Jeg har normalt en 25 fot snekke liggende der. Mulig du får plass der for en kort stund. Send IM for nærmere info om det er av interesse. Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 17.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2010 Da har det ordnet seg, fått vinterplass i Lundsvågen, så nå ligger jeg trygt og med muligheter for strøm helt til våren Takker for alle forslag og innspill. Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Eppa Svart 17.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 17.Desember.2010 (redigert) Godt at det ordnet seg. Tror nok min båtplass hadde blitt litt smal for båten din også. Redigert 17.Desember.2010 av Eppa (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.