magnumlars Startet 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 15.Desember.2010 Har gått til innkjøp av ein eldre (ca 1985 mod) motor som med tid, stunder og ein skikkelig sjekk skal ombord i min Halco 29. Forrige eigar har tydlegvis vore litt slurvete med kjøleveske, for det var ganske mykje rustgrums på ferskvannsida i varmeveksal. Tok av varmevekslaren for ein kikk ned i motoren kjølekanalar, og det var samme greia her. Eg fylte opp med kokvarmt vatn iblanda oppvaskemiddel og flusha motoren i fleire omgangar ved å bruke ein drill tilkople ferskvannspumpa (motor står på pall og ikkje kjørbar no), men syntes ikkje det virka som eg fekk ut so mykje grums. Varmevekslar hadde eg tenkt å demontere for rens, men motorblokk og eksosmanifold må takast "på plassen" Er det nokre gode tips til stoff som løyser opp rustgrums? Må innrømme at eg tenkte tanken på å fylle i avløpsrens, men det er vel sikkert ikkje heilt sunnt det heller Tar gladelig imot gode tips Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Systemrens. http://www.maritim.no/product.aspx?id=4700&groupkey=006003060 Sitér dette innlegget Link to post
Sayana Svart 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Spyl igjennom med rent vann til det er blankt.Fyll deretter opp med frostveske min.30% da er den korosjonshindrende . Vær forsiktig med luriumstoff på en gammel motor, spesielt vis det er løse foringer,O-ringene blir harde etter hvert, Kjøleveske skal skiftes hvert 2-3 år så vannet ikke skal bli surt. Long life holder lengere. Sitér dette innlegget Link to post
magnumlars Svart 15.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Eg trur det må meir enn reint vatn til her.. Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 15.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 15.Desember.2010 Prøv med avfetning av den typen du får på statoil (Heavy duty). Hell i 3-4 liter med avfetning og resten med vann. Helst burde du også hatt varmt vann i motoren. Gjenta denne prosessen om du er fornøgd med resultatet til motorener rein. Men det tar lang tid å spyle dette ut igjen etterpå. Når du er ferdig med dette, så bør du fylle opp motoren med ferskvann og glykol, enn bør ikkje la eldre motorer stå uten kjølevæske da det kan gjere o-ringene i foringene tørre og sprø, slik at dei begynder å lekke når du starter opp. Sitér dette innlegget Link to post
maia Svart 16.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2010 Systemrens fungerte bra på min motor,brukte saltsyre for å rense varmeveksler,stabilt kjølesystem siden Sitér dette innlegget Link to post
TMe Svart 16.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 16.Desember.2010 Vent til motoren kan startes og varmkjøres. I mellomtiden lar du den stå med frostvæske. Frostvæska er rusthindrende. La aldri motoren stå tørr, da slippes oksygen til og rusten herjer fritt. Når du har fått motoren på gang kan du bruke radiatorrens fra bensinstasjonen, systemrens el. Virketid og temperatur er viktige faktorer. Husk å ta ut pluggen/pluggene nederst i sylinderblokka når det renspyles. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.