dacron Startet 21.Desember.2010 Del på Facebook Startet 21.Desember.2010 Heia. Skal bytte ut veslemotoren på båten nå til sommern og hadde tenkt å erstatte dagens 15HK med en 25HK Suki. Grunnen til dette er at jeg er lat og ikke gidder andre merker da alt ligger klart til Suzuki i det hk segmentet der fra før. Men ser at Suki ikke har power trim på såpass små motorer. Er det noen som vet om en ekstern powertrim en kan benytte? Dette for at jeg skal slippe å fysisk måtte tilte motoren da jeg kjører ut og inn fra fishing spots. Vet at watski hadde en sånn i sitt sortiment for noen år siden, men er ikke i stand til å finne den, har derimot funnet en Suki 9.9 med powertrim, men den blir for spe Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Er det ikke mye greiere, enklere og sågar billigere å stoppe på nærmeste Samvirkelag og se hva de har av fisk i fryser'n? Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
Chipsrederx85 Svart 21.Desember.2010 Del på Facebook Svart 21.Desember.2010 Man kan få suzuki 25 hk med powertilt. Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 22.Desember.2010 Del på Facebook Svart 22.Desember.2010 Og med kort stame? Det er veldig få merker som leverer den kombinasjonen.. Er intereser og har sett etter slik selv, og håper noen har bra erfaring med dem Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
ivar Svart 22.Desember.2010 Del på Facebook Svart 22.Desember.2010 CMC PT-35: http://www.boatownersworld.com/CMC/pt-35.htm Har storebroren PT-130, og det er en solid bygd sak. Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
dacron Svart 22.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Desember.2010 Den der så fin fin ut. Da er det vel håp at en kanskje kan finne den på båtmessen. Snakka med Oslo Marinesenter i går og de visste ikke om 25HK med 4-takt, men mulig de finnes abroad. Det er uansett lite aktuelt å handle motoren ute. Men den powertrimen skal je se litt mere på ja. Fiskingen er bare et skalkesjul ;) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 22.Desember.2010 Del på Facebook Svart 22.Desember.2010 Hva med å bygge opp akterspeilet på båten slik at det kan bruke lang stamme....? Hvis du da senere ønsker å bytte båten i noe nyere, så er det mange båter for 25hk og oppover som skal ha lang stamme. Kanskje også noe å tenke på mtp: mulig framtidig salg - hva er lettest å selge...? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
dacron Svart 22.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.Desember.2010 Jeg har langstammet, grunnen til at jeg ønsker å få tak i en powertilt er ren og skjær latskap. Har en 225 som fraktmotor og har tiltet opp veslemotoren når en kjører ut og inn... Er ikke så store saken, men hva gjør en ikke for at ting skal bli enklest mulig? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.