litt peiling Startet 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 22.Desember.2010 (redigert) Ønsker alle Bp medlemmer en riktig God Jul! Og en ekstra hilsen til Ingar og resten av Bp folka. Ser frem mot sommeren og således er Baatplassen et forum som korter ned ventetiden ;-) Redigert 22.Desember.2010 av litt peiling (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 (redigert) Her er en koselig julesnutt.. God Jul ! Redigert 22.Desember.2010 av Ingar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 Tusen takk, ønsker alle medlemmer en riktig God Jul. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 Randi og jeg ønsker dere alle en hyggelig julefeiring, enten det blir ombord eller på fast land. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
nidelv 18 Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 GOD JUL Til alle på BP Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 God jul til alle på båtplassen Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 God jul i sprengkulda Sitér dette innlegget Link to post
Fru LALUNA II Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 Riktig GOD JUL til dere alle her inne Sitér dette innlegget Ha en god dag Berit Link to post
Hafrsfjord Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 God jul til alle på baatplassen.no Sitér dette innlegget Link to post
Svaap Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 Riktig God Jul til dere alle sammen! Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 God jul til alle på BP Sitér dette innlegget Link to post
bindaling Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 Riktig GOD JUL til alle her inne! Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 Riktig God Jul . Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 22.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2010 (redigert) God Jul mine gode BP venner håper dere alle vil kose dere med god mat og masse masse god :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: :santcheers: hva skulle vi båtfolk gjort uten dette fantastiske forum. jeg utbringer en for Ingar og dere andre som gjør Baatplassen til det den er!!!! god jul dere Redigert 22.Desember.2010 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
carmina Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 Til alle som har vakt og er på arbeid i julehelga ønskjer eg riktig god jul! Ære til den som står vakt i julehelga - det er arbeid som kan vere usynleg for folk flest. Med helsing! Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 God jul til alle BP'ere ønskes fra mannskapet på Bonus Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 Åjda.., kan snart gå på skøyter i Mossesundet du ! Er vel ikke vanelig med så mye is ? Sitér dette innlegget Link to post
Bonus Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 ... Er vel ikke vanelig med så mye is ? Var faktisk slik ifjor også. Sitér dette innlegget Link to post
kgt Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 (redigert) Ønsker alle medlemmer en riktig God Jul. Redigert 23.Desember.2010 av kgt (see edit history) Sitér dette innlegget kgt Link to post
sjøman Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 God Jul til alle her på forumet. Og husk at sola har snudd og det går faktisk den rette veien. Sitér dette innlegget Link to post
2nd Trikker'n Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 God jul til alle og takk for all gleden dere har gitt meg gjennom året. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 Må jula bli fin og gi deg ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul fra oss til dere. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
avmønstret5 Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 God jul til alle jeg har kranglet med og også god jul til de som har gremmet seg over det Sitér dette innlegget Link to post
GlennIversen Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 •。 ★En riktig God Jul ★ 。* 。 ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚ ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •˛• ˚ | 田 |門| ♥ ♥ ♥ Sitér dette innlegget Ha en fin dag Link to post
Sydvesten Svart 23.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2010 God jul ønskes til alle her fra Qatar... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.