JGH Startet 23.Desember.2010 Del på Facebook Startet 23.Desember.2010 Som tittel seie så skulle eg hatt litt hjelp med snømåking i Husnes båthavn. Eg har 2,5t å kjøre til båten og ser nå at det har snødd ein del der ute. Skulle gjerne tatt dette sjøl, men noken meine det er julaften imorgen og eg er kokk. Det er cockpitteltet som skulle vore reinska for kvitt stoff. Fint om det finnes nåken her inne som skal ner i havna og gidder sjå til min båt i samme slengen. Ligger som ytterste seilbåt på brygge D, plass 24. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
snorken Svart 23.Desember.2010 Del på Facebook Svart 23.Desember.2010 Som tittel seie så skulle eg hatt litt hjelp med snømåking i Husnes båthavn. Eg har 2,5t å kjøre.... Ådæ.... En vei? Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 23.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Desember.2010 jaja, ein vei. I tilleg er det ei ferje og ein stk bompenger. Har ein laaaang umulig fjord å seile skal eg komme meg på tur. Så alternativet er 2,5t i bil eller 12t i båt med ein drittfjord. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Erling P Svart 23.Desember.2010 Del på Facebook Svart 23.Desember.2010 Ingen mulighet for plass i Gravin? Turen ut til Husnes er jo lannnng som er vondt år! Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 23.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Desember.2010 Vil prøve å skaffe plass i Bergensområdet, meir å ta seg til i Bergen, kjekkare butikkar og der. Har bestemt meg for at denne båten ikkje skal inn Hardangerfjorden, er lei av den fjorden. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Erling P Svart 23.Desember.2010 Del på Facebook Svart 23.Desember.2010 Kan forstå at du er lei den fjorden.Håper at du får plass rundt byen. Kansje kommer Nissen? Ha en God Jul. Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 24.Desember.2010 Del på Facebook Svart 24.Desember.2010 Snøen som kom de siste dagene er vel for fjærlett å regne, så det går vel bra noen dager til etter værmeldingen så fortsetter kulda. Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Hansi Svart 25.Desember.2010 Del på Facebook Svart 25.Desember.2010 Har bestemt meg for at denne båten ikkje skal inn Hardangerfjorden, er lei av den fjorden. Hadde jeg vurdert å flytte, seriøst... Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 25.Desember.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.Desember.2010 Flytte båten eller plass og bu? Men eg får ta ein kjøretur imorgen siden det er dårleg med folk fra Husnes her. Pleier å ver folk som tar seg av dette om det er behov, men må jo vera sikker. Tar av cocpitteltet imorgen og legger ein presenning over cockpiten istadenfor. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.