innlandsbåt Startet 25.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 25.Desember.2010 God jul! Har en 3 bladet bronsepropell på snekka. Oppdaget ved vinteropplag at det har gått av et lite skall ytterst på ene propellbladet : ca 0.5 cm i 2 cm lengde. Spørsmål: kan dette repareres, og hvor kan en få utført det. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 25.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2010 (redigert) Jeg publiserte en artikkel i går som berører emnet, om enn i en lite seriøs tone. Essensen er: Du kan sannsynligvis gjøre det bedre med enkle midler hvis skaden er ille, men hvis du ønsker deg et resultat som er nesten like godt som en ny propell, bør du henvende deg til en proff. ...og så leste jeg spørsmålet ditt ordenlig, som vanlig etter at jeg hadde svart. Disse gutta har svært godt rykte, og jeg har aldri sett en dårlig jobb fra deres side. Redigert 25.Desember.2010 av Guest (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
jonn Svart 25.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2010 Hei og god jul. her får du hjelp: http://winracepropellers.no/?side=omoss Sitér dette innlegget Link to post
optimax 150 Svart 25.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2010 Kan absolutt på det varmeste anbefale Winrace propellers i Arendal. Har selv brukt de to ganger (en for å skifte boss i stålpropell og en gang for å sveise sprekker i stålpropell. For min egendel kan jeg oppsummere med gode priser, rask og god service og for meg så ser det ut til å være meget proft utført!! Sitér dette innlegget Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 25.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2010 På litt større modellskip, pleide det å brukes epoxysparkel. Mulig det totalt ikke virker på større propellere, men når propellene spesiallages for modellskipet så repareres de Sitér dette innlegget Link to post
borghans Svart 26.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2010 Det firma som tidligere hette Metalock i Bergen, de fikset alle propellene våres uansett hvor ille de var. De er oppkjøpt og har skiftet navn. Sitér dette innlegget Link to post
Kaldfisk Svart 26.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2010 http://www.propellservice.no/index.html Fortsatt God Jul. Sitér dette innlegget Mvh Kaldfisk Link to post
free Svart 26.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2010 Det viktige er å få ut fingeren å sende/levere propellen til en fagmann. Gjør du som de fleste så venter du til våren før du sender inn propellen, da kan det være at du får den igjen til st.hans. Sitér dette innlegget Link to post
Mossekråke Svart 26.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2010 Her er en jeg har brukt med meget bra resultat og hyggelig pris. http://www.mulltimek.no/ Sitér dette innlegget Link to post
innlandsbåt Svart 26.Desember.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.Desember.2010 Takk for god respons og gode råd ! Her har vært minus 20-35 gr siden 7.november, så det har ikke fristet å drive med båt, unntatt å planlegge neste seong. Fortsatt god jul! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.