Svein H Startet 8.Oktober.2004 Link til dette innlegget Startet 8.Oktober.2004 Hei, Har i år kjøpt ny båt med KAD 43 m/drev. Jeg har studert manualen og kan ikke finne at det noen plass at det er Zink i motoren. Stemmer dette ? Det står kun forklaring på bytte av Sink på drev. På de tidligere VP motorer jeg har hatt har det vært zinkstaver i både Oljekjøler, Varmeveksler og gir. Noen som kan opplyse meg ?? Svein Sitér dette innlegget Svein H Link to post
Careka Svart 8.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2004 Stemmer denne har ikke zink. plast det meste. Jeg hadde en 97 mod tror det stod Kad 43 P på modellen. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Solo Svart 8.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2004 Det ikke er zinker i de nye KAD-motorene ,det er fordi Volvo har gått vekk fra kobberrør og bruker nå slanger på det meste av kjølesystemet,det kan du lett sjekke selv dersom du er usikker ,men på drevet må det skiftes! SOLO Sitér dette innlegget Link to post
Mini Svart 8.Oktober.2004 Link til dette innlegget Svart 8.Oktober.2004 Zinkringen innenfor propellen(e) må skiftes minst en gang i året, sjekk også zink staven nederst på drevplaten. Har du stålpropell(ere) skal det være to zinkstaver nederst på drevplaten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.