Jump to content

Båtplass i stavanger området.

Aldara

Recommended Posts

Er sånn at jeg vurderer å kjøpe meg båt. Nå kan jeg igrunn bare glemme å få båtplass på i nærområdet hvor jeg bor siden båtplassene inne i ryfylke i flere år har gått i arv fra generasjon til generasjon og antageligvis vil bli gjenstand for formue beskattning på lik linje med hytte og hus :rolleyes:

Ser Johs lunde gruppen tilbyr båtplass og vinterlagring rett utforbi stavanger... og har hørt rykter om at det er gode muligheter for å ha båten liggende året rundt med alle fasiliteter på Sjernerøy.

Noen som har erfaringer med dette? Positivt negativt, tanker om pris osv? Ideelt sett så kunne jeg jo tenkt meg å hatt båten i nærområdet men ser at dette vil bli ekstremt vanskelig å få til.

Båter jeg kikker på og vurderer å kjøpe er forøvrig rundt 40 fot +/-

Jeg opplever at det ikke er så vanskelig å få leie båtplass til fornuftig pris i distriket. Har ved to anledninger hatt annonse på Finn.no, og begge tilfellene fikk jeg mange reelle tilbud.

med den båtstørrelse trenger du 4,5+ meter +, og det tror jeg du får leie i Stv, Sandnes, Hommersåk omr for 25K +/- i året.

vet du kan kjøpe i Sandnes 4 meter bredde for 350K (er i flere plasser til salgs)

Jeg betaler forresten 10K i året for en 3 meters plass sentralt i Sandnes

Navigare neccesse est, vivere non est neccesse.

Hei, båtplass er ikke vanskelig men den koster litt. På Rennesøy Marina på Gangenes finner du en helt ny marina med topp moderne utstyr og en kjempe god molo som tar unna høst stormenene på en trygg måte. Det elektriske anlegget er også av beste sort så her trenger du ikke å være redd for frost om vinteren. Vi kan ta ut så mye strøm vi vil til hver båt! Søk på nettsidene til Rennesøy Marina og du kan kjøpe båtplass på dagen! Jeg er veldig fornøyd! :thumbsup:

hmm.. det så jo ikke så ille ut. Mye bedre enn lokale småbåthavner rundt omkring, hvor en blir et lett bytte for innbrudd o.l.

Veldig gunstig med snau halvtimes kjøring ifra stavanger. Må ta en tur ut og kikke litt, er det mange båter som har plass her nå? er ikke sånn at det blir fullt om 2 måneder?

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...