volvobergman86 Startet 29.Desember.2010 Link til dette innlegget Startet 29.Desember.2010 Hei! Mitt navn er Henry Bergman og bor i Sverige. Jeg bruker en svensk-norsk översttningsprogram. Jeg leter etter en aluminiumprofiler til frontruten med en Selco motorbåt. Eller en hel boks full. Beste ønsker, Henrik Sitér dette innlegget Link to post
Nor_west Svart 30.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2010 Torbi shhh.... må ikke vise den til noen... Snuser litt på den. Har du prøvd Sørlande Alminiunprofil? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.Desember.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2010 Menes vel Sørlandets aluminiumsprodukter(SAP) i Kristiansand. Ellers er det vel Ertec i Tvedestrand som driver mye med aluprofiler til båtbransjen. Sitér dette innlegget Link to post
volvobergman86 Svart 1.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2011 Tack Någon som har en Ruta till salu? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.