Jump to content

kb27cc-delta 830-hasla 27

delta

Recommended Posts

Det var en fin båt!

Legg ut mer info om båt og motor, og gjerne noen flere bilder av dørken.

Er det teakgulv som du har lagt selv?

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Hei !

Flott at det blir lagt ut bilder av disse båtene :thumbsup:

<ikke mange av disse defor viktig å få lagt det ut på BP.

Delta, kan du legge bilder og litt info om båt på denne tråden:Hasla 27 cc, noen som kjenner denne?

La ut noen bilder av en Hasla 27cc jeg hadde for noen år siden på denne tråden fint å få samlett litt info :wflag:

Hallo,takker så mye for pene ord om båten. Prøvde å søke på den tråden , men fant den ikke? Skroget ble kjøpt i 98 av en kar i Grimstad.Planen hans var å bygge sjark ,så det eneste tverrskipsskottet som var montert var feil i forhold til orginal overbygget.

Fikk bestillt overbygg av han som har formene og våren 99 var jeg den stolte eier av ett tomt skrog pluss overbygg.Fikk med vev og 200 liter polyester til å begynne med,tegninger hadde jeg ikke, og ikke hadde jeg bygd båt før heller. Var en flittig gjest rundt på båtmesser og lignende steder i lang tid.Planlegging er viktig.Utstyrt med tommestokk,kamera og notisblokk var jeg hØyt og lavt.Noen lurte nok på om det var industrispionasje som pågikk.Fikk kjØpt skuffer og skapdører på Scand boats,ellers så er alt hjemmelaget.Tilogmed pulpitene og targabøylen.Motoren som står i er en Ford 180 diesel.Kjøpt brukt og overhalt for 50 lapper.I ettertid så kan jeg si det var en nyttig og lærerik erfaring,men jeg gjør det aldri igjen.Jeg skal gjerne legge ut flere bilder, må bare få gått igjennom harddisken.Spør gjerne om det er noe dere lurer på,artig at noen har interesse ang.disse båtene.

Telefonnummeret mitt er 912 46076. Mail som jeg nås på: frank.aase@cargotec.com

Håper våren kommer tidlig i år,helst i neste uke.

MVH delta

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...