Jump to content

Selco Select 13 Må jeg fjerne skuminnlegg?

selco13

Recommended Posts

oki, takker for svar, følte liksom ikke at det var noe behov for det, for etter forrige sesong så hadde jeg av motoren, og da kunne to mann bære den rundt. men så var det disse spørsmålene fra andre ang. samme saken så ble jeg usikker, for virker jo som endel jobb. men jeg får se an mot varmere tider om når jeg manner meg opp til det.

Takk igjen :cheers_wine:

vet ikke hva en Selco 13 veide som ny, men hvis 2 mann klarte å bære båten uten å pådra seg isjias, så høres det ikke ut til å være så mye vann der... 

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Ikke fjern skummet om du ikke er nødt til å gjøre det! Det er veldig mye arbeid, og såpass mye kostnader at du aldri vil få igjen det du legger ut ved salg av båten. Så lenge båten ikke er uforholdsmessig tung, har du på mange måter en bedre båt med skum enn uten...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...