Alternes.. Startet 1.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 1.Januar.2011 (redigert) Jeg har hatt en rekke motorer over en del år og ser tydelig at det før i tiden varierte veldig mye i kvalitet mellom de ulike produsentene. Nå i dag har jeg inntrykk av at de fleste utenbordsmotorene produseres i kina? og det varierer lite i kvalitet, alt sammen er av plastikk og er laget for å holde kortest mulig tid. så jeg sitter i dag litt i gjenn med en følelse av at det i dag ikke spiller noen særlig rolle vilket merke man kjøper. og at det helhetlig sett ikke er noe særlig forskjell i det hele tatt mellom merkene i samme klasser. Hva mener båtfolket?? Redigert 1.Januar.2011 av 1971 mercury (see edit history) Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Bearded Beast Svart 1.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2011 (redigert) Kina? nææ hvilke motorer lages der da? Tohatsu og Honda lages vel i japan, Merc er vel fortsatt fra USA? Redigert 1.Januar.2011 av Plutonium (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Alternes.. Svart 1.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2011 (redigert) mercury blant annet får en rekke deler produsert i kina. og på min nye suzuki 6 hk står det maid in thailand! Redigert 1.Januar.2011 av 1971 mercury (see edit history) Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Bearded Beast Svart 1.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2011 Deler kommer fra heile verden i alt slags utstyr. Det er nå hvem som setter dette sammen det kommer an på. Sitér dette innlegget Link to post
Alternes.. Svart 1.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2011 men spørsmålet er i all hovedsak ikke nødvendigvis hvor de er produsert. det jeg setter et spørsmåltegn ved er om det i dag er noe særlig kvalitetsforskjeller mellom de ulike merkene?? da med tanke på tykkelse på gods, legeringer osv osv Sitér dette innlegget KNS medlem Link to post
Bearded Beast Svart 1.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2011 Deter som med alt annet her i verden. Det som kommer fra Japan har best kvalitet, det fra Statene har de fineste fargene Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.