haugi Startet 4.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2011 Hei Har planer om og trekke et par ledninger ekstra fra targabøylen og fram. Er det noen som har erfaringer med dette, om jeg eventuelt kan risikere og kjøre meg bom fast, og ikke komme lenger. Hadde vært greit og visst før jeg begynner og bore hull:) Haugi Sitér dette innlegget Link to post
Knert1 Svart 4.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2011 Dersom der er kabler fra før, bruk denne som "tekkefjær". Dvs trekk denne tilbake, fest først en "sikker retur" og trekk inn igjen alle de nye. Sitér dette innlegget Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
haugi Svart 4.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2011 Har tenkt samme tanke, tror muligens det blir beste løsning Sitér dette innlegget Link to post
Knert1 Svart 4.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2011 Husk å smøre inn kablene med silikonspray, slik at disse glir lettere. Både ut av tagrga og tilbake igjen. Det som kan ødlegge for deg er at en eller annen "ivrig båtmontør" har stripset disse fast..(utenfor synet) Sitér dette innlegget Lider av Nauticomani. Tar ikke noe for dette, lar det bare stå til. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.