Sturee Startet 4.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2011 Hei Jeg har en RIB som er stoffet svart under, jeg vil bytte til hvit fordi jeg synes det ser mye finere ut, det er også ganske mange merker i det og det er ikke serlig fint gjort. Noen som har noen tips? eller må jeg til med skrape og pussemaskin? tror det blir litt dumt med kaustik soda her Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 4.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2011 Skrape og pussemaskin?? Da tror jeg du må si farvel til lufta i båten og all luft du pumper inn i den siden... Har ingen gode tips dessverre, har aldri stoffet RIBen. Husk å ikke bruke høyttrykksspyler på pontongene. Det beste er antagelig å stoffe over det gamle, men blir vel neppe pent er jeg redd. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Sturee Svart 4.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2011 ikke på pontongene, på skroget. Sitér dette innlegget Link to post
CSL Svart 4.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2011 Aha, det forklarer Vel da er det jo bare å fjerne gammelt og påføre nytt på vanlig måte. Vær dog forsiktig med pussestøvet, så det ikke fester seg i gummien. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.