Jump to content

Baatplassentreff 2005

Astor

Recommended Posts

Det er lov å prøve seg vet du..... :lol:

Jada - det er helt greit det  :yesnod:

Jeg tilbringer en hel del tid på den svenske Østkysten. Her er det vakker skjærgård og Windy 58 Zephyros lages i nabolaget. Kanskje et fint sted for et treff for oss som er litt gale etter store båter? Et STORBÅT treff alla Fredrikstad Princess klubbs 5 dagers bridge- og hvitvinstreff hver sommer i Tanumstand :eek: det ville nok imponert svenskene her.

Fredrikstad Princess klubbs 5 dagers bridge- og hvitvinstreff hver sommer i Tanumstand

I påska Bitteliten, i Påska.  Appropos, til neste år er påska allerede i mars. Spørs om jeg får løft så tidlig. Er isen gått i båthavna tro? Ihvertfall skal jeg polere og gjøre klart så godt jeg kan nå i høst.

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Amorøsa - siden du er aktiv i Skjærhalden havnefestival, hadde det da ikke vært en tanke på

en kombinasjon av denne og båtplassen-treff :confused:

Jeg trådde ut av komiteen nå, men det var da for å sørge for at baatplassen medlemmer som kommer neste år, skal bli tatt vell hånd om. Og også sørge for at vi vinner rokonkurransen.

Joda Skjærhalden kan være et aktuelt sted og kan bistå hvis det blir aktuellt.

Det blir vel litt langt fra Oslo. 10-15 timer.

.............................Vi vil antagelig innstallere en funksjon i Invision der der de av medlemmene som ønsker det kan plotte inn sin posisjon på et kart.

Da vil dere kanskje bedre kunne vurdere hvor det er naturlig å legge treff(ene).

Det er bra, for nå tror jeg at vi bare trekker hver vår vei, istedet for sammen.Hadde nok vært litt lettere om vi faktisk så avstandene til hver enkelt, det er fort gjort å glemme at

avstand : fart = tid.  

Men vi blir nok enige........En person, eller en gruppe som kan være arrangører for treffet, skulle vi nok hatt.

:flag:

Båthilsen fra Fernanda.

Det er bra, for nå tror jeg at vi bare trekker hver vår vei, istedet for sammen.Hadde nok vært litt lettere om vi faktisk så avstandene til hver enkelt, det er fort gjort å glemme at

avstand : fart = tid.  

Men vi blir nok enige........En person, eller en gruppe som kan være arrangører for treffet, skulle vi nok hatt.

:flag:

Hvis man setter passeren i Oslo og trekker denne ut til 50 NTM, gjør det samme fra Fredrikstad og det samme fra Langesund. (Bare et eksempel)

Da vil det vel bli en bit i midten som vil være ca like langt for alle og da er det å finne plassen i nærheten her.

Hvis man setter passeren i Oslo og trekker denne ut til 50 NTM, gjør det samme fra Fredrikstad og det samme fra Langesund. (Bare et eksempel)

Da vil det vel bli en bit i midten som vil være ca like langt for alle og da er det å finne plassen i nærheten her.

Nå er det jo mulig å ha flere treff da  :smiley:

For min del går grensa ved Son. Horten hvis godvær, men det vet man jo aldri ....

Nå er det jo mulig å ha flere treff da  :smiley:

For min del går grensa ved Son. Horten hvis godvær, men det vet man jo aldri ....

Selvsagt er det mulig, men det hadde jo vært morro å møtes mange på samme plass.

Det området du nevner ligger jo i midten av min lille forklaring i avstand fra Oslo,Fredrikstad og Langesund. (Moss, Horten og Son)

På neste års havnefest tror jeg det blir mange fra baatplassen uansett, etter den suksessen vi hadde i fjor :wink::lol: :lol:

.... Regner med at fjorårslaget stiller opp igjen.

Selvfølgelig stiller vi igjen! Burde kanskje tjuv-trene litt med en pioner 8' - noen uker før festivalen..... :o) Når det er sagt så sitter jeg og tenker hvordan vi kan markedsføre baatplassen.no litt bedre enn i fjor. Det hjalp egentlig lite at hele stafetten på 3 mann stillte i baatplass.no-T-skjorter - når man må ha på seg en diger redningsvest som skuler alt....

Men moro var det lell!

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Selvfølgelig stiller vi igjen! Burde kanskje tjuv-trene litt med en pioner 8' - noen uker før festivalen..... :o) Når det er sagt så sitter jeg og tenker hvordan vi kan markedsføre baatplassen.no litt bedre enn i fjor. Det hjalp egentlig lite at hele stafetten på 3 mann stillte i baatplass.no-T-skjorter - når man må ha på seg en diger redningsvest som skuler alt....

Men moro var det lell!

Vi fikk jo litt drahjelp over høytaleranlegget med markedsføringen av baatplassens egen speaker Enrico.

Vi får sette som krav at vimpel og t-skjorte er minimun for å være med på rokonkuransen, og blir vi flere i neste år enn vi var i år, så får vi ta en utslagscup i forkant.

Den tid den sorg, men jeg kommer med nyheter om festivalen etter hvert som de dukker opp. Det skal iallefall satses på bra artister. Vi har noen skikkelige "kanoner" i lufta.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...