Luraen Startet 8.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 8.Januar.2011 Er det noen her som vet hvilke butikker som fører Hempel produkter i Haugesund. Tenker da på Olje, lakk og lignende? Påforhånd takk. Hilsen Ragnar Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 8.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2011 (redigert) Her er liste over forhandlere i Rogaland: http://www.hempel.no/Internet/inenoc.nsf/vDOC/207FB384E7139219C1256BE4004DF139?OpenDocument ...i Haugesund/Karmøy: Karmøy Båtservice A/S Avaldnesvn. 72, 4250 Kopervik Rogaland Tel: 52825050 Båtsenteret A/S Flathauggt 58B, 5523 Haugesund Rogaland Tel: 52865090 Redigert 8.Januar.2011 av Hafrsfjord (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Luraen Svart 8.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2011 Tusen takk :D Lette på hempel sine sider etter utsalgsoversikt, men du er vist flinkere å lete enn meg! Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 8.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2011 http://www.hempel.no...39?OpenDocument > Yacht > Forhandlerliste > Fylke > Rogaland Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 8.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2011 Som nevnt over så har Båtsenteret en hel del Hempel produkter. Jeg har kjøpt både gelcoatrens og kalesjeimpregnering der. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Fetter Anton Svart 8.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2011 Karmøy Båtservice A/S er historie for lengst. Vestmarine på Husøy har og litt.... Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 8.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 8.Januar.2011 Stavamek (mekanisk verksted) på Karmøy (Vedavågen) har Hempel tror jeg. De selger sikker til deg. www.stavamek.no Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.