Poseidon Startet 10.Oktober.2004 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2004 God dagen gode båtvenner, Det er ikke for å ta motet fra hverken Bastard eller Walter, eller andre som holder på med prosjekter, men jeg har en god bekjent som holder på med et fartøy som gjør sakene deres til de reneste "leketøy". Fartøyer ser slik ut: For en nærmere beskrivelse av NORTUN og historien bak, må dere absolutt ta turen innom hjemmesiden www.nortun.net Kanskje kan det virke som en oppmuntring til deg Bastard som "drømmer om skøyte".... mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
ok67 Svart 10.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2004 Det var et imponerende prosjekt ja. Har selv ingen problemer med å innrømme at mitt prosjekt er et leketøy , det samme kan vel i og forseg sies om ganske så mange fritidsbåter EDet sies jo at eneste forskjellen på gutter og menn er prisen på leketøyet....... Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 10.Oktober.2004 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2004 Dette var skøyta si ja... Nå er det riktignok ikke skøyte på den størrelsen jeg er på jakt etter, men jeg syns det er veldig intressant og følge med og lese om slike prosjekt! Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 Artikkel om Nortun i Rogalands avis. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Nils1 Svart 19.Mai.2008 Del på Facebook Svart 19.Mai.2008 (redigert) Jo visst er dette et imponerende prosjekt . Og visst er skuta flott Men - dette er folk som er vant med dette - folk som har jobbet med båt før - og - ikke minst tradisjonelle - om enn arbeidskrevende løsninger. Syns likevel motet til feks Walter er fullt på høyde med dette. Og da mener jeg det å tørre å gjøre det mange tenker - tørre å tenke ut - og gjnennomføre utradisjonelle - og uprøvde løsninger. Helt greit at Walter`s prosjekt er i mindre skala - men for en uøvd - uerfraen - er nok spranget uti det minst like stort. Så derfor - lykke til begge to - men - man kan ikke sammenligne epler og bananer :-)) Hilsen Nils1 Redigert 19.Mai.2008 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
fjordbris Svart 26.Juni.2008 Del på Facebook Svart 26.Juni.2008 (redigert) Filmsnutt fra Nortun på NRK Rogaland. Må si dette er et fantastisk skip, ærevære den som begynner på et slikt prosjekt. Redigert 26.Juni.2008 av fjordbris (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.