Jump to content

Opplasting av bilder, hva gjør jeg galt?

S.Y.Laud

Recommended Posts

Hei!

Jeg er ny her, og har tydeligvis ikke helt fått med meg hvordan man kan laste opp og vise bilder i innleggene. Jeg har fulgt den fine "bruksanvisningen" som er laget om emnet, og har ellers prøvd å gjøre det på flere måter. Den første metoden jeg forsøkte var identisk med "fasiten" så en skulle jo tro at jeg gjør det riktig...

Feilmeldingen jeg får er som følger: "Oops. Unable to copy the file - it is probably already in the online folder."

Kan det være ett eller annet med filnavnet skal tro? Men rart det også, i og med at jeg har forsøkt med maaaaange bilder nå :confused:

Veldig takknemlig for gode råd rundt dette. Har en "hentetur" jeg gjerne vil dele litt av...

Ja, for feilen dukker opp når jeg skal laste opp bildene... jeg kommer ikke langt nok til å begynne å sette inn bilde i meldingen.

Takk for velkomst forresten!!

Men da prøver jeg herved igjen... skal vi se...

037.jpg

Taddaaaaaaa...

Takk for all hjelp Bliss X! Tydeligvis en feil i systemet ja, og ikke fingertrøbbel denne gangen :cheers_wine:

:thumbsup: Sant, sant Eureka!! Holder på å gå gjennom notatene mine fra henteturen i fjor sommer, så den blir vel postet som egen tråd i løpet av en dag eller to ser jeg for meg. Jeg har gått gjennom en del tråder her på forumet, og jeg har på en måte forstått at dette er noe bortimot et "must" :smiley:

Så du får vente litt til Eureka, så kommer det flere bilder fra ei anna årstid... samt også en del informasjon fra turen. Sikkert ikke noe særlig nytt å hente der for andre sjøulker, men man vet jo aldri. Det kan jo uansett være kjekt for noen å lese kanskje...? Hvem vet?

Det er godt å ha en sommer å se tilbake på når vinteren er her i fullt monn ihvertfall, og så får vi bare glede oss til vi kan komme oss utpå igjen når været blir litt varmere.

Ja, det kan være hensiktsmessig å starte det som egen tråd med nye overskrift, og ikke i denne. Vi har alle mye nytt å lære, så hentetråder, opplevelser, erfaringer, bilder fra steder er ihvertfall for min del velkommen. Satt nettopp og bladde igjennom bilder fra i sommer og Langevågsholmane er blandt de stedene lokalt det blei mye bilder fra :) Fint der.

Siden du er fra Sula, vet du om det er noen planer for utnyttelse og bedret tilgjengelighet for den holmen Sula kommune kjøpte i sommer? det er jo ideelt for brygge, bading og platting etc...

Jeg er ikke fra Sula, akkurat flyttet hit egentlig... men kom ikke langveisfra akkurat, siden jeg bodde på samme sida som du gjør, for ikke så lenge siden.

Jeg har derfor ikke større anelse om dette enn du, og egentlig enda mindre regner jeg med, siden jeg ikke engang aner hvilken holme du sikter til. Men det er mange flotte holmer i området du henviser til, sjøl om jeg nok liker å stikke litt lenger avgårde når jeg tar ut på tur. Men som en ettermiddagsrunde er det jo flotte holmer og skjær i Langevågsholmane.

• 5 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...