Lazy Svart 11.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2011 Ja, 300 år lar seg høre som levetid! Selv så har jeg skiftet Ford motor i båten to ganger på tre år nå, så nå må vel den jeg har holde veldig lenge for å rette opp statistikken min... Trodde alle Ford motorer måtte skytes.. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 11.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2011 Ikke nødvendigvis nei! Den første led av dårlig kompresjon grunnet fastkoksede stempelringer blant annet (ca 1800 timer), Den andre røk ett år etter installasjon på grunn av en såkalt fagmann som solgte meg feil slanger til oljekjøler. Når oljetrykket plutselig forsvinner på 3000 rpm holder ikke motoren lenge, samme hva den heter... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sjeldenutpå Svart 12.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2011 Imponerende, så en Ford vil vare 10 ganger lengre en mine 30 år gamle Volvoer? Jepp, men vi måler levetid i timer. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.