Scand Atlantic 32 Startet 10.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 10.Januar.2011 Jeg har en Scand Atlantic med standard baugspyd (se vedlagt bilde). Her skal jeg kjøpe og montere baugvinsj mot våren. Det blir Engbo vinsj med Bruce anker og kjetting. Er det noen Atlantic eiere her som har gjort dette før som kan komme med innspill og tips? Eventuelt legge opp noen bilder av sin egen løsning? Jeg har sett noen løsninger som gjør at man ikke lenger kommer til nede i ankertau-rommet. Det vil jeg unngå. Hjelp tas i mot med takk! Dessverre hadde jeg ingen bedre nærbilder av baugspydet tilgjengelig. Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 11.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2011 (redigert) jeg har baugspyd og baugvinsj på min atlantic,men husker ikke helt hvordan dette ser ut.. skal se om jeg kan få tatt noen bilder neste gang jeg er ute Redigert 11.Januar.2011 av beauty of aqua (see edit history) Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Karisma 1 Svart 11.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2011 Hei! Jeg har Atlantic med baugspyd og vinch. Kabularet ligger på baksiden av luka øg luka er delt i 2 på midten. Bilde kan du se på finn. Båten er en 2003 mod, men alt er likt din. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 11.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2011 Jeg kjenner Atlaticen "inn og ut". Du får ingen problemer med plasseringer av vinsj, kjetting og anker. Ber deg om å vurdere kjettingtype - anbefaler syrefast ( kjettingen legger seg da flatere). Avstand batteri - vinsj er svært viktig, kan kompenseres med tykke kabler. Lykke til Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 12.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 12.Januar.2011 (redigert) Maritim kjører kampanje på vinsjer nå. Redigert 12.Januar.2011 av Hansi (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.