free Svart 7.November.2011 Link til dette innlegget Svart 7.November.2011 Sendte en IM til ham nå så får vi se, epost lenken fungerte ikke på min maskin. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 Hei Jeg er ute og reiser i noen dager og har glemt igjen passordet til sailonline. Er det noen som kan sende det til meg på PM. Husker ikke hvilken Mail jeg regga kontoen på heller så jeg er litt ute og kjøre Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 22.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 22.Desember.2011 jeg hadde samme problemet, det viste seg at jeg hadde brukt en mailkonto som er operativ heldigvis så det løste seg med "glemt login/password knappen. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2011 Jeg har ti femten mailadresser. Har prøvd de jeg kommer på men det er ingen av dem dessverre Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2011 Du får unne deg en ny bruker på sailonline da Enzo, kanskje få ryddet i gamle mailadresser og? Jeg har hatt fire mailadresser så langt, en online.no adresse som jeg ikke fikk beholde lenger da jeg kuttet ut telenor mot slutten av 90 tallet, så var det start.no frem til de la ned å siden har jeg gått over til eget domene for å slippe alt det køddet med å bytte adresse igjen. Så har jeg en gmail adresse som jeg laget bare for sånn dritt som krever en adresse for registrering å som bare leverer dritt i postkassa, facebook for eksempel, husker ikke login der engang men den er operativ (tror jeg). Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2011 Jorda ny konto er greit men jeg er midt i det indiske hav (VOR) Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2011 Hheheheheeh, har du glemt login midt i racet? heheheheheehhehe mener ikke å le men... Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2011 Har reist på juleferie kun med iPad og fårikke logget inn, sånn er det bare. Har fått endel hjelp men får det fortsàtt ikke til og nå er det jul så da får race være race, orker ikke å legge mer jobbi det Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2011 kommer du inn på A-51 da? kan sjekke der for deg? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2011 Er inne der. Men ikke legg noe mer energi ned i det. Får det ikke til og dét er jul så det er ikke så farlig. Sjekker hvor jeg er når kommer hjem onsdag Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 23.Desember.2011 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2011 Du har nå ca 52 nm til neste waypoint kommer deg ut på rett side ser det ut til... så regner med du havner et stykke ut i havet til onsdag Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Careka Svart 22.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2020 Dette er en stund siden, men eg å noen få andre herfra seiler ennå. og i disse tider så kansje flere har lyst å være med, koster intet. et kjapt race starter i dag kl 1400. http://www.sailonline.org/windy/run/1333/ Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Careka Svart 22.Mars.2020 Link til dette innlegget Svart 22.Mars.2020 man begynner her, reg med mail adr og lage et passord, så er det lange race og korte, og endel som kan starte når man vil. må bare finne det beste været. de som seiler best her bruker mye tid, med weater routing progm. osv. det gidder ikke jeg, bruker bare hode, og ser jo litt på hva kanonene gjør. men det er veldig kjekt å kunne slå kanonene av og til. :) http://www.sailonline.org Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.