Fjell11 Startet 15.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2011 Hei, har en Triton 225 som i fjor sommer begynte å lekke inn vann når den kommer opp i fart. Mulig jeg tar feil men det er akkurat som jeg hører at det av og til spruter inn vann under førerplassen. Har således mistanker om det kan være lekkasje i vanninntaket til toalettet eller utslippet til toalettet? Båten er nå på vinterlagring og disse 2 vannpunktene virket å stå godt fast og så tette ut. Kan det være noe annet? F eks noe med hekkaggregatet? MVH Stig Sitér dette innlegget Link to post
Seacrest Svart 15.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2011 Hei! Vet ikke hva slags motorinstallasjon du har,men Mercruiser drev har uttak til knopmåler, og hvis den har løsnet, eller plastslangen fra drev til måler er utett vil det komme inn vann her når båten er i fart. Mvh Rune Sitér dette innlegget Link to post
Fjell11 Svart 15.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2011 Takker - det er en mercruiser som står på. Hvor finner jeg knop-måleren eller den slangen? Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 15.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2011 Hva med luftinntaket til motoren? Kan jo sprute inn her... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.