tomcat Startet 15.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 15.Januar.2011 Hurtigruten minutt for minutt Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 15.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2011 Sånn ja. Nå klarer jeg å skrive. iPad og baatplassens editor er visst ikke venner, men jeg byttet til mobil-skin og så klarer jeg å bruke editoren. NRK har altså satt av fem dager kontinuerlig visning live fra nordgående hurtigrute i sommer. De ønsker forslag på innslag, data og andre påfunn. Jeg tror dette kan bli virkelig tøft, spesielt det at materialet blir tilgjengelig i etterkant for oss vanlige folk. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 15.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2011 Ser ut som et spennende prosjekt. Kommer nok til å følge med på det. Sitér dette innlegget Link to post
Gas Svart 15.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2011 Da er det å sette seg i båten med tv på,samt en par flasker cognac.Vil da oppleve norskekysten uten å starte opp å bruke diesel Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 15.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 15.Januar.2011 Ja dette har jeg hørt om tidligere, tror det blir som på Bergensbanen at det er ett kamera mot baugen hele veien. Så da gjelder det å finne ut hvilken rute kameraet skal være med da så kan de mest pr kåte dra på båttur i nærheten. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.