Fjordgubbe Svart 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 Takk skal du ha Zach! Kjekt med fagfolk! Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 11.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2015 DEFA har noen plug-in releer som fordrer DEFA kabling. Releene er "tette" og således godt egnet til båtbruk. http://www.defa.com/no/automotive/warmup/accessories/relays/ Bjørn Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Fjordgubbe Svart 12.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 12.Juli.2015 Fint mateco, då har ein det alternativet og. (Her er det likevel litt mindre aktuelt.) Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 18.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2015 Har bestilt og fått releet Zach anbefalte. Ser skikkeleg ut. So er neste spørsmål frå ammatøren: Korleis koplar ein noko slikt? Pinnane er nummererte. Ser det er mogeleg å gjere feil. Ingen koplingsskjema var med. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2015 (redigert) På linken Zach ga deg kan du laste ned datablad (PDF-format) der du kan se hvilke pinner er hva. Det skal også stå på siden av selve reléet. Redigert 18.Juli.2015 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fjordgubbe Svart 18.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2015 Takk Lars. Trudde nesten det var slik, men som sagt, dette er ikkje mi sterke side. Då forstår eg her er to utgangar, og at det er det same kva utgang ein brukar? Har berre bruk for ein. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 18.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2015 Bruk begge slik jeg har tegnet, så bryter du begge fasene på 230volt'n. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Fjordgubbe Svart 18.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2015 Takk enno eingong Lars, då har eg fått det inn med skei! Sitér dette innlegget Link to post
Dinamo Svart 18.Juli.2015 Link til dette innlegget Svart 18.Juli.2015 tilbake til dette skrittreleet: Eg husker frå forrige årtusen at volvo 144 hadde eit skrittrele som tok seg av dimbryter / lyshorn. Dette er ein 12-volt sak som tåler masser av strøm, og kanskje fins det framdeles på bilskroten? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.