Ficher Startet 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2011 ............for å vinne det årlige Koggeløpet i Kragerø Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 så kjentfolk i filmen jeg også :) 2.48 og litt, en fyr i skinnjakke og med ei urgeflaske :) Gamle naboen min fra Furuset i oslo. Vi gikk mye Natteravn bla :) Gikk bra snekka da :) holdt på å daue når jeg så fyren på vannski bak :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Ficher Svart 16.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 Gikk bra snekka da :) holdt på å daue når jeg så fyren på vannski bak :) Samme her .....hør når han skal forklare hvor stor motoren er Sitér dette innlegget Link to post
Svaap Svart 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 Artig gjeng!! Kan bli dyrt da -hvis båten åpner seg og den flotte motoren går ned sammen med resten av plankehaugen... Sitér dette innlegget Prosjektet SVAAP og Prosjektet MINDE Link to post
Guest Kaptein Fredrik Svart 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 Jeg lo som bare det når jeg så den første gang for noen måneder siden. Kanskje jeg skal bytte motor i fatterns snekke? hehee neida Sitér dette innlegget Link to post
Ficher Svart 17.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Ja har du stor nok flaps og motor , vil selv en tresnekke fly. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 snakka med kompisen min (han som var der) i dag, og han fortalte at de skulle sette inn enda større motor/mer HK neste gang, for det gikk for dårlig.... Den gikk vel over 30 knop ? og at de holdt 25 knop inne i havneområdet ga visst "kapteinen" beng i fikk jeg høre. Er det race så er det race :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Guest Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Er det noen fler enn meg som leste dette nummeret av Klassiska Båtar, eller på annen måte har hørt om snekka på førstesiden? Må ha sånn! Den er bare passe sinnsyk. Jeg gikk i lange tider etter at jeg leste artikkelen og dagdrømte om å lage verdens drøyeste Fram 21. Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Det ligger noen filmer av den på Youtube. Men denne er jo bygget for fart. og ser snekkete ut over vannlinja :) Er en fyr på sørlandet som bygger snekker, plast under vannlinja, og treverk over. Så han på Norge Rundt. Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Ficher Svart 17.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Det ligger noen filmer av den på Youtube. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.