Puffen Startet 16.Januar.2011 Del på Facebook Startet 16.Januar.2011 Jeg driver å fresher opp enkelte detaljer opp i salongen på Gobbien. Noen har beskrevet disse påtene som "plastic fantastic", Har du en slik en med hvite puter så er beskrivelsen riktig. På min er det heldigvis blå puter. Jeg vil imidlertid også ha inn mer treverk. Bl.a. bordplate og benkeplate på utepentryet. Jeg vil også gjerne bytte fronten på kjøleskapet til en treimitasjon. Det er et standard Isotherm skap. Jeg finner ikke ut hvordan det er satt sammen. Er det limt ? Tar gjerne imot tips før jeg begynner å "bryte" Sitér dette innlegget Link to post
Tom Rør Svart 16.Januar.2011 Del på Facebook Svart 16.Januar.2011 På mitt kjøleskap, så satt den nederste lista klipset på liksom. Bare vred den ned, og vips så var plata løs! Sitér dette innlegget Link to post
Arvid_A Svart 16.Januar.2011 Del på Facebook Svart 16.Januar.2011 Hei! Kan denne hjelpe? Se side 5. Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 16.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2011 Dette forumet er ubetalelig. Takk Sitér dette innlegget Link to post
Puffen Svart 23.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.Januar.2011 jeg må innrømme at jeg står fast. Jeg vrir, drar, trykker, banner, men ikke f... om jeg får løs listen i underkant av døren. Noen flere tips ? Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 23.Januar.2011 Del på Facebook Svart 23.Januar.2011 jeg må innrømme at jeg står fast. Jeg vrir, drar, trykker,Noen flere tips ? Les denne og bruk finer.- https://baatplassen.no/i/index.php/topic/61098-bytte-frontplate-paa-isotherm-kjoeleskap/ Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Puffen Svart 24.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 Joda jeg skal bruke finer. Problemet er likevel å få ut listen. Å dra den ut framover er komplett umulig. Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 24.Januar.2011 Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 Problemet er likevel å få ut listen. Å dra den ut framover er komplett umulig. Et standard Isotherm skap?? modell /årstall Hvis det ikke hjelper å lese manualen så ring Termomarin AS 33 42 00 90 Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Puffen Svart 24.Januar.2011 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2011 Aaaahhh. Da kom den. Den var fastlimt med gammelt syltetøy, brus o.l. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.