gh78 Startet 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2011 Hei Noen som vet hvor man kan kjøpe luftfilter,oljefilter,samt andre res deler til yanmar 4lha-stze(222 hk) GH Sitér dette innlegget Link to post
gh78 Svart 16.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 Helst nettbutikk..:) Sitér dette innlegget Link to post
68 GT Svart 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 (redigert) Har du prøvd Norpart? http://www.norpart.no/yanmar.html Edit: Ser at det kanskje ikke var listet opp luftfiltre til Yanmar der.... Redigert 16.Januar.2011 av La fita (see edit history) Sitér dette innlegget Ekte mannfolk bruker lastebildekk som fendere........ Link to post
Kjapp33 Svart 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 Yanmar forhandler... Jeg skulle kjøpe mahle oljefilter til min 4 Lha-stzp 222 hk hos tools, men de ønsket ikke å levere disse pga de hadde opplevd lekkasjer på disse filtrene. Ble rett og slett anbefalt original filtre til min motor. Uansett er egentlig prisforskjell på originale kontra uoriginale forbruks deler liten når man tenker på den totale summen man bruker pr år på en båt. Så jeg bruker yanmar filtre og johnson impeller, siden johnson leverer hele sjøvannspumpa til yanmar. Luftfilter er vel egentlig greit å vaske, iallfall det som står på min motor. Sitér dette innlegget Link to post
gh78 Svart 16.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 helt enig med deg, problemet mitt er at eg mangler hele filteret som skal vær over inntak ved turbo.. Sitér dette innlegget Link to post
GURIMALLA Svart 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 Enig med Kjapp 33, disse filterene koster ikke allverden. Skal man vurdere alternative innkjøpssteder, så må det være ifm kjøp av anoder, da kan man selvsagt vurdere nettbutikker i Sverige, England og USA, og det kunne være interesant å høre hva andre har av erfaring ved kjøpe disse fra utlandet. I Norge koster dette godt over 2000 kr- Sitér dette innlegget Link to post
gh78 Svart 17.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Hei Ser dere har samme motor som meg.. Har dere gode erfaringer med denne motoren? Har nett kjøpt min:) Sitér dette innlegget Link to post
GURIMALLA Svart 20.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 20.Januar.2011 Joda, jeg har bare gode erfaringer ang Yanmar motoren min. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.