Eureka Startet 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Startet 16.Januar.2011 (redigert) Kom over en type aktertruster på nettet. Er det noen som kjenner til Exturn truster? Montering under badepaltform er aktuell ut for min del. Se link. http://www.marinno.com/e/test13.html Redigert 16.Januar.2011 av Eureka (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 Hvorfor vil man ha motoren på utsiden av skroget? Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 16.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 tja, det blir vel mere plasseringsvennlig ser jeg for meg..og svært enkelt uten saging i skroget under vannlinje. . men erfaringer om dette tar jeg imot med største takk. badeplattformen på båten ligger veldig lavt. og med denne kan den monteres i senter og ikke på siden pga devet. men det har kanskje ikke så mye å si. Sitér dette innlegget Link to post
Geir Hel Svart 16.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 16.Januar.2011 Likte den løsningen Sitér dette innlegget Endelig båt igjen Link to post
haugi Svart 17.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Så ganske så genial ut den løsningen der, lett og montere og slipper hull i skroget, kan ikke se noen problemer med dette så lenge alt annet er ok som det sikkert er:) Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 17.Januar.2011 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.Januar.2011 Om denne skal monteres så blir vel igrunn eneste mikkmakket å legge kabelen fra motorrommet og ut en plass. Samtidig er det ikke barebare å holde en elektromotor som står i vann hele tiden tett. Men jeg går ut ifra at den delen er i orden. En ulempe er nok at tilsyn og vedlikehold må skje på land.. Ingen som har erfart eller hørt om denne før? Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 18.Januar.2011 Link til dette innlegget Svart 18.Januar.2011 Norsk importør av Marinno er (var) Båtlyst A/S i Fredrikstad. Men internettsiden deres virker ikke lenger, så kanskje det er slutt? Men det går vel an å ta en tlf. dit, 69354480 Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
haralsu Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Jeg kjenner til dette produktet. De vil bli importert til norge i løpet av våren 2011. Ønsker dere fler opplysninger kan jeg nås på tlf.: 90072960 Harald Sundsfjord Sitér dette innlegget Link to post
Uffe Svart 1.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 1.Februar.2011 Hvad med trusteren, hvis man går på grund? ? ? Sitér dette innlegget Link to post
Flybridge Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Hvad med trusteren, hvis man går på grund? ? ? Hvis jeg ser rett på bildet, så ligger trusteren under badeplattformen (over aggregatene). Ved eventuellt grundstøting, så skal vel aggregat og halve båten under vannlinja gå "åt skogen" før trusteren treffer bunnen. eller ?? Sitér dette innlegget Hilsen: Capitan of Canopus Link to post
Uffe Svart 3.Februar.2011 Link til dette innlegget Svart 3.Februar.2011 Hvis jeg ser rett på bildet, så ligger trusteren under badeplattformen (over aggregatene). Ja, - hæktrusteren, men hvad med bovtrusteren? ? ? (billede af hollandsk LM 27,http://www.marinno.com/e/test14.html) Sitér dette innlegget Link to post
christensenleif@msn.com Svart 13.Juli.2011 Link til dette innlegget Svart 13.Juli.2011 (redigert) lenge siden aktivitet her... vet at noen er montert i min hjemmehavn Drøbak noen flere erfaringer? vurderer selv dette alternativet fremfor å lempe ut/bytte ut vanntank i baugen for å gjøre plass til en nedsenkbar truster tunnel er det ikke plass til der fremme og lenger fra baugen blir det ikke særlig effektivt noen som har hørt norsk pris for ex 300 versjonen? mvh Leif Redigert 13.Juli.2011 av christensenleif@msn.com (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.