Kapt'n H. Svart 7.August.2015 Link til dette innlegget Svart 7.August.2015 Har comet 26 ac ! Har også Jens Sagen kalesje med malnr om noen trenger. Båten er 86 mod. Utrolig stor fin båt med ståhøyde i ! 2 dobbelt senger en enkelseng og en kjempeseng i hele fronten om man vil. Fin i stor sjø også. Er en Jens Sagen kalesje jeg har i dag. Fant kalesje mal nr. og har fått pris fra H.H på 12500,- Jeg skal ha et par ruter ekstra som kommer på kr 500 pr.stk. Jeg hadde også et ønske om knappehull i tillegg til strikk rundt akterkabinen, men det var vist utrolig nok helt umulig og ordne. Så det må jeg få en annen aktør til og ordne. Er som du sier en god stor fin båt. Kanskje ikke vakker, men praktisk ( Min søster og svoger har ikke spesielt mye mer plass i sin Sandvik 28.) Vi kjører selv løsningen med permanent seng i front. Sitér dette innlegget Link to post
Kapt'n H. Svart 7.August.2015 Link til dette innlegget Svart 7.August.2015 Hei Kjøpte en Comet 26, mulig 1983 mod. da den har sår i toppcoaten er det ønskelig med farge nr. og hvor jeg eventuelt kan kjøpe sparkel / toppcoat, den er beige i farge. Takker for svar. Hilsen Øyvind Bjerke Et tips kan kanskje være og skru av et lukedeksel og få lest ut fargen hos noen utstyr for det. Sitér dette innlegget Link to post
Stjernen ! Svart 17.August.2015 Link til dette innlegget Svart 17.August.2015 (redigert) Noen som har en god løsning på eksosen min ? Comet 26 ac. Den har litt tung vei ut pga akterkabin. Eksos er lagt ut på siden. Noen andre som har samme løsning ? Kan dette være en løsning ! Redigert 17.August.2015 av Hmm ! (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tira2 Svart 14.Juni.2016 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2016 Kjøpte akkurat en 26 ac 1987?av en eldre herre som hadde nettopp byttet motor. 50 hk nanni. Litt balje, men plassen er enorm. 26 fot føles mer som 30 fot?stor fornøyd! Sitér dette innlegget Link to post
Kosterhavet Svart 13.Januar.2019 Link til dette innlegget Svart 13.Januar.2019 Velrund skrev On 7.8.2015 at 12.33: Er en Jens Sagen kalesje jeg har i dag. Fant kalesje mal nr. og har fått pris fra H.H på 12500,- Jeg skal ha et par ruter ekstra som kommer på kr 500 pr.stk. Jeg hadde også et ønske om knappehull i tillegg til strikk rundt akterkabinen, men det var vist utrolig nok helt umulig og ordne. Så det må jeg få en annen aktør til og ordne. Er som du sier en god stor fin båt. Kanskje ikke vakker, men praktisk ( Min søster og svoger har ikke spesielt mye mer plass i sin Sandvik 28.) Vi kjører selv løsningen med permanent seng i front. Hej, En gammal forumtråd men jag testar och hoppas på svar... Köpte du ett kalesje från H.H? Du har inga bilder hur resultatet blev? /hälsningar Christer Sitér dette innlegget Link to post
Choaker Svart 29.Juli.2019 Link til dette innlegget Svart 29.Juli.2019 Fikk tak i en god og gammel comet 29 for en grei pris ? Virker som den ligger helt greit i vannet. Sitér dette innlegget Link to post
Kapt'n H. Svart 11.August.2019 Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 Takker nå for meg her på Comet tråden. Etter 8 sesonger med vår 26 AC, følte vi at tiden var inne for noe mer. Vi har nå havnet opp med en en strøken 1988 Scand Baltic. Men jeg må nok innrømme at jeg vil savne romsligheten på uteplassen til Cometen. Der kan ikke Baltic`n måle seg :-( Vår yngste sønn gråt seg i søvn i kveld, da det plutselig gikk opp for ham Velrund nå skal selges. Får håpe Baltic`n vil gi ham like gode minner i fremtiden :-) Sitér dette innlegget Link to post
Guest Svart 11.August.2019 Link til dette innlegget Svart 11.August.2019 Worry II skrev On 17.1.2011 at 10.51: Ikke glem at båt er hobby ! Båt er mer livsstil enn hobby :) Sitér dette innlegget Link to post
Dilemma Svart 12.August.2019 Link til dette innlegget Svart 12.August.2019 Vi hadde for ca 20 år siden en comet 29 med 113hk Bmc om jeg husker riktig. Den bygget vi om til å ha bakvegg og selvlensende dekk. Kongebåt med kongeplass. Sitér dette innlegget Link to post
Dissy Svart 17.Juni.2020 Link til dette innlegget Svart 17.Juni.2020 Hvor får man tak i ruter til en comet 29ac? Sitér dette innlegget Link to post
Comet2020 Svart 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 Hei, er det noen som har tips på hvor jeg kan kjøpe Comet26 logo? Ønsker at den skal være som originallogoen. Sitér dette innlegget Link to post
paarsand Svart 23.Mars.2021 Link til dette innlegget Svart 23.Mars.2021 (redigert) Kan sikkert få noen til å tegne den. Min hadde flasset helt hinsides, så jeg endte opp med å fjerne alt, og har nå i produksjon en ny med båtens navn isteden. Redigert 23.Mars.2021 av paarsand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.